Web Analytics Made Easy - Statcounter

رومن پابلو روز جمعه در حاشیه رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان افزود: در این چند روز میهمان نوازی اردبیلی ها و برگزار کنندگان این مسابقات در حد عالی بود .
وی بیان کرد: سطح این دوره از مسابقات با توجه به اینکه در ترکیب تیم های شرکت کننده کشتی گیران عنوان دار جهانی و المپیک نیز حضور داشتند بالا بود و این مسابقات برازنده جام باشگاههای جهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: سطح داوری این مسابقات نیز که ترکیبی از داوران توانمند ایرانی و دیگر تیم های شرکت کننده است، بسیار بالا بوده و کمترین مشکل داوری را در این دوره از مسابقات شاهد هستیم .
پابلو ادامه داد: دو کلینیک داوری پیش از شروع مسابقات برگزار شد و در آن داوران نسبت به مسایل و قوانین جدید داوری کاملا توجیه شدند ضمن اینکه در کلینیک مربیان نیز آخرین موارد به اطلاع آنها رسانده شد.
وی تاکید کرد که با این سطح مطلوب برگزاری مسابقات در اردبیل، ایران شایسته میزبانی بسیاری از رقابت های معتبر جهانی است.
پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان پنجشنبه با حضور 6 تیم خارجی ترکیه، روسیه ، گرجستان ، اوکراین، صربستان، قرقیزستان و تیم های بیمه رازی اردبیل، سینا صنعت ایذه و شهدای مدافع حرم اردبیل از روز پنجشنبه در ورزشگاه رضازاده شهر اردبیل آغاز شده و امروز پایان می یابد.
6016/6130
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب المپیک ترکیه قرقیزستان کشتی فرنگی گرجستان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران