Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مهدی میامی با تمجید زنده نگه داشتن آیین‌های قدیمی ایرانی، درخواست کرد تا همه از زیاده‌روی و اغراق در شب یلدا پرهیز کنند.

مهدی میامی بازیگر Actor سریال «ستایش»، درخصوص برنامه امسال خود برای برگزاری مراسم شب یلدا گفت: شب یلدا برای من شب بسیار مهمی است و امسال را هم با خانواده قرار جمعی گذاشته‌ایم تا بتوانیم این شب را کنار هم سپری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین راستا ادامه داد: از نظر من نمی‌شود شب‌های زیبایی همچون شب یلدا را از ما گرفت. اینها جزو سنت‌های زیبایی هستند که باعث جمع شدن خانواده‌ها کنار هم می‌شوند. من همیشه این شب را به بهترین نحو برگزار می‌کنم.

میامی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم شب یلدا خاطرنشان کرد: از مردم عزیز کشورم می‌خواهم که این سنت که نشان دهنده صله رحم نیز است را حفظ کنند اما تا حد ممکن از زیاده روی و اغراق در آن پرهیز کنند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

محمد.خ شکارچی شیطان صفت پسربچه های اهوازی دستگیر شد + عکس شرط‌بندی حلال آیت‌الله ایرانی ! + عکس جسد حلق آویز شده پسر 11 خوزستانی بر روی دستان پدرش+ عکس اقدام شیطانی راننده سرویس مدرسه دخترانه با دانش آموز دختر ماهشهری این 2 جوان نامرد در خیابان های تهران چه کار می کردند+فیلم سهیل با خنده های مستانه به سراغم آمد و بی آبرویم کرد / مهرداد در انتظار طناب دار رفتارهای خارج از عرف مادرم با مردان مشهدی آبروییم را برده است / کمکم کنید مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سرنوشت دختر فراری مشهدی و خانه مجردی 2 پسر جوان التماس های بهزاد در تیمارستان فایده ای نداشت تا او با فرارش نشان داد درست می گوید+ عکس 4 مرد مخوف بخاطر 500 میلیون تومان پیرمرد سمنانی را شکنجه کردند! چوپان دروغگو در اصفهان یک تابوت را 3 میلیارد تومان فروخت ! قتل فجیع در مراسم عروسی در جویبار/ 3 متهم اصلی دستگیر شدند ! کری خوانی عجیب امیر علی‌اکبری برای رقیب روسی اش + عکس قتل 2 زن به شیوه داعش+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر Actor زیبایی شب یلدا بازیگر ایرانی میامی ستایش عکس فیلم ویدیو ها خودکشی مرد مجلس در خیابان دانش آموز پلیس بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس

تعدادی از بهترین ورزشکاران جهان امروز در کاسیا سنتر میامی حضور داشتند و همه آنها بسکتبالیست نبودند.

طرفداری | در جریان بازی چهارم راند اول پلی آف NBA، میامی هیت امروز میزبان بوستون سلتیکس بود. این بازی در نهایت به سود سلتیکس تمام شد تا سری ۱-۳ به سود بوستونی ها دنبال شود.

تماشاگران ویژه این بازی اما خودشان از جذاب ترین سوژه های شب بودند. لیونل مسی، لوییس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که همگی در اینتر میامی بازی می کنند از وقت آزاد خودشان استفاده کردند و به تماشای این بازی رفتند.

بازیکنان اینتر میامی در حال تماشای شکست میامی هیت 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس