Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری جاعل حرفه‌ای مدارک تحصیلی با ۱۸۰۰ مورد کلاهبرداری در شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت:در پی وصول یک مرجوعه قضائی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی جعلی توسط دو نفر از اعضای یک شرکت علمی و آموزشی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری Fraud شهرستان نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و با بررسی‌های همه جانبه، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مفخمی، اظهارداشت: متهمان با اخذ مبالغی از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال از متقاضیان، مدرک تحصیلی جعلی، معادل مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، غالباً از دانشگاه‌های آفریقایی و جنوب شرقی آسیا برای آنان صادر می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده توسط مراجع قضائی و انتظامی، متهمان که در استان خراسان رضوی نیز فعالیت داشتند، تاکنون بیش از ۱۸۰۰ مدرک جعلی برای متقاضیان خود در استان‌های مازندران و خراسان رضوی صادر کرده اند.

سرهنگ مفخمی سهل انگاری افراد در رعایت نکات امنیتی تجارت، ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد را از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران برشمرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان اداره دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

محمد.خ شکارچی شیطان صفت پسربچه های اهوازی دستگیر شد + عکس شرط‌بندی حلال آیت‌الله ایرانی ! + عکس جسد حلق آویز شده پسر 11 خوزستانی بر روی دستان پدرش+ عکس اقدام شیطانی راننده سرویس مدرسه دخترانه با دانش آموز دختر ماهشهری این 2 جوان نامرد در خیابان های تهران چه کار می کردند+فیلم سهیل با خنده های مستانه به سراغم آمد و بی آبرویم کرد / مهرداد در انتظار طناب دار رفتارهای خارج از عرف مادرم با مردان مشهدی آبروییم را برده است / کمکم کنید مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سرنوشت دختر فراری مشهدی و خانه مجردی 2 پسر جوان التماس های بهزاد در تیمارستان فایده ای نداشت تا او با فرارش نشان داد درست می گوید+ عکس قتل فجیع در مراسم عروسی در جویبار/ 3 متهم اصلی دستگیر شدند ! ناگفته های سردار سلیمانی از 40 سال حضور در جنگ / اسرار ها و التماس ها + عکس قتل 2 زن به شیوه داعش+عکس برادرکشی در مقابل چشمان مادر + عکس برای زلزله تهران آماده اید !؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: کلاهبرداری Fraud اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان شهرستان جاعل نوشهر مدارک تحصیلی عکس فیلم ویدیو ها خودکشی مرد مجلس در خیابان دانش آموز پلیس بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند