Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از راشا تودی، مجلس نمایندگان آمریکا پس از امتناع «دونالد ترامپ» از امضای لایحه بودجه سال ۲۰۱۹ با اختصاص بودجه ای بالغ بر ۵.۷ میلیارد دلار به پروژه ساخت دیوار مرزی- در مرز مشترک آمریکا و مکزیک- موافقت کرد.

این در حالی است که مجلس سنا احتمالاً این لایحه جدید را تصویب نخواهد کرد که این امر خود به نگرانیها در مورد تعطیلی بخشی از دولت فدرال در روزهای پایانی سال میلادی جاری دامن می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید نیز روز پنج شنبه تأیید کرد که «دونالد ترامپ» از امضای لایحه ای خودداری کرده که از تعطیلی دولت این کشور جلوگیری می کند. استدلال ترامپ برای خودداری از امضای این لایحه، عدم تعیین بودجه لازم برای احداث دیوار مرزی است.

این در حالی است که «پل رایان» سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در همین ارتباط گفت که در کنگره سعی کرده است تا به نسخه لایحه بودجه دولت در مجلس نمایندگان بند «امنیت مرزها» را نیز بیافزاید.

اوایل روز پنج شنبه، رئیس جمهوری آمریکا در یک پیام توئیتری اعلام کرد که لایحه بودجه سال گذشته را به این امید که رهبران جمهوریخواه هزینه احداث این دیوار را در سال ۲۰۱۸ تأمین کنند، امضاء کرده است؛ امیدی که هرگز محقق نشد.

حال با شکست جمهوریخواهان در کسب اکثریت مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره ای ماه نوامبر، دموکراتها که از سوم ژانویه سال آینده میلادی کنترل این مجلس را در دست خواهند گرفت، تصویب هرگونه بودجه برای ساخت دیوار مرزی موردنظر ترامپ میان آمریکا و مکزیک را آشکارا رد کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا