Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اندیمشک گفت: طرح توسعه کنسانتره سنگ آهن اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود. ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: عصر امروز  با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی 5 طرح عمرانی در شهرستان اندیمشک کلنگ زنی و به بهره برداری می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این که این طرح ها در حوزه‌های مختلف صنعتی ورزشی اشتغال زایی و گردشگری هستند افزود: طرح جنگل کاری بیش از یک هزار هکتار از اراضی کرخه اندیمشک و احداث پارک جنگلی در این منطقه نمونه‌ای از این طرح‌ها است. 

فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان این که اولویت در اجرای این طرح کاشت درختان بومی و سازگار با محیط زیست شهرستان است، عنوان کرد:  قرار است که امروز با حضور استاندار خوزستان پایگاه قهرمانی کشتی اندیمشک به بهره برداری برسد. 

وی با اشاره به تکمیل و بهره برداری از مجتمع فرهنگی بهشت زهرا (س) اندیمشک در کوی شهدا گفت: این طرح‌ با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی  با هدف توسعه خدمات شهری و تامین رضایت شهروندان تکمیل و به بهره برداری رسیدند. 

اربعین حسینی| 700 هزار زائر اربعین وارد شهرستان اندیمشک شدپاکبان امانت‌دار شهرداری اندیمشک 850 میلیون ریال را به صاحبش برگرداندخوزستان| اندیمشک پذیرای زائران خارجی اربعین است+فیل

جهانگیری با بیان این که طرح  واحد سردخانه، بسته بندی و صادرات محصولات کشاورزی اندیمشک نیز عصر امروز و در یک آئین رسمی به بهره برداری می رسد، خاطر نشان کرد:  اعتبار اختصاص یافته به اجرای این طرح 25 میلیارد ریال است.

وی افزود: با اجرای واحد سردخانه، بسته بندی و صادرات محصولات کشاورزی اندیمشک بیش از 212 فرصت شغلی در شهرستان ایجاد می‌شود و میزان اشتغال زایی این طرح 12 نفر و میزان اشتغال زایی فصلی آن نیز 200 نفر است.

فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به اجرای طرح توسعه کنسانتره سنگ آهن این شهرستان ادامه داد: عملیات اجرایی واحدهای تولیدی فروآلیاژ و هم چنین فاز دوم کنستانتره سنگ آهن اندیمشک نیز عصر امروز با حضور استاندار خوزستان آغاز می‌شود.

وی با بیان این که اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح‌ها 200 میلیارد ریال است، عنوان کرد: میزان اشتغال مستقیم طرح‌های توسعه کنستانتره سنگ آهن اندیمشک 400 نفر و میزان شغل غیر مستقیم آن 1500 نفر است که با بهره بردای کامل از این طرح فرصت کار آفرینی و توسعه اقتصادی شهرستان بیش از گذشته فراهم می‌شود. 

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکزاستان گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

عباد دلیری در ادامه افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی اظهارداشت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، اظهار کرد: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار دهند.

گفتنی است، همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آیین افتتاح دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است