Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک بازی جذاب و دیدنی، این لس آنجلس کلیپرز بود که بعد از چند هفته ناکامی موفق شد تا در خانه اش مقابل دالاس موریکس به پیروزی برسد.

 طرفداری- دو تیم لس آنجلس کلیپرز و دالاس موریکس به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان داک ریورز موفق شدند تا با نتیجه 125-121، از سد دالاس موریکس بگذرند.

تاریخ ورزشگاه ساعت جمعه 30 آذر 1397- 21 دسامبر 2018 استاپلس سنتر 7:30 صبح گزارش بازی

کوارتر اول بسیار نزدیک و تماشایی دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوب از دنیلو گالیناری و پاتریک بورلی باعث شد تا میزبان این کوارتر را با نتیجه 30-27 پیروز شود. لوکا دانچیچ و جی جی باریا نیز نمایش خوبی در طرف مقابل داشتند. در کوارتر دوم، لس آنجلس کلیپرز اختلاف را بیش تر کرد. حالا نوبت به منترزل هرل و لوو ویلیامز رسید تا خودی نشان دهند. این کوارتر با پیروزی 35-27 همراه شد.

دالاس موریکس پیروز نیمه دوم بود اما این برای بازگشت به بازی کافی نبود. در کوارتر سوم، ستاره میدان کسی جز لوکا دانچیچ نبود. این کوارتر با درخشش او، با نتیجه 28-24 به سود دالاسی ها خاتمه یافت. کوارتر چهارم نزدیک دنبال شد و پیروزی خفیف دالاس موریکس، راه به جایی نداشت. تابلوی امتیازات در پایان بازی، نتیجه 125-121 را نشان می داد.

آمار بازی تیم درصد پرتاب موفق پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند لس آنجلس کلیپرز 56.6% 30% 12 40 دالاس موریکس 46.7% 35.7% 12 45

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس منجر به گل بازیکن ریباند لس آنجلس کلیپرز دنیلو گالیناری 32 لوو ویلیامز 8 توبیاس هریس 9 دالاس موریکس لوکا دانچیچ 32 جی جی باریا 8 دی آندره جردن 22

جدول بسکتبال NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تیم‌های بسکتبال طبیعت و ذوب‌آهن اصفهان در سومین دیدار خود در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در تالار بسکتبال زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم رفتند.


شاگردان مهران حاتمی (سرمربی ذوب‌آهن) و مهران شاهین‌طبع (طبیعت) در شرایطی پا به این دیدار گذاشتند که در تقابل‌های قبلی خود، هر کدام یک‌بار به برتری دست یافته بودند. دیدار اول آنها ۸۴ بر ۷۴ به سود طبیعت و دیدار دوم ۶۸ بر ۶۴ به سود ذوب‌آهن اصفهان خاتمه یافت تا کار در بازی سوم دنبال شود.


کوارتر اول و دوم این دیدار سوم، با نتایج ۲۰ بر ۱۹ و ۲۰ بر ۱۵ به سود طبعیت به پایان رسید، اما در کوارتر سوم ذوب‌آهن موفق شد ۱۹ بر ۱۴ به برتری دست یابد. این بازی در کوارتر چهارم هم با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ به سود طبیعت به پایان رسید تا در نهایت شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ فاتح این جدال حساس باشند.


دیدار چهارم نیز طبق برنامه سه‌شنبه-۱۸ اردیبهشت- از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد. در صورت برتری ذوب‌آهن در دیدار چهارم تکلیف تیم برنده در مسابقه پنجم مشخص خواهد شد که به میزبانی ذوب‌آهن در اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • تحسین لوکا مودریچ توسط نواک جوکوویچ و جود بلینگام: لوکیتا باورنکردنی است
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس