Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی محله شیخ‌آباد گفت: گروهی از بسیجیان پایگاه مقاومت مصباح الهدی مسجد احمدبیگ در اقدامی خودجوش بسته‌های حمایتی را بین خانواده‌های نیازمند توزیع‌ کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اسلام ابراهیمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن شب یلدا گروهی از بسیجیان پایگاه مصباح الهدی با همکاری مردم و خیرین محله تعداد ۲۵ بسته حمایتی را بین نیازمندان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 
وی در ادامه افزود: در این نوبت با توجه به در پیش بودن شب یلدا سعی شد بسته‌های حمایتی از تنوع بیشتر و متناسب با شب یلدا باشد که این بسته‌ها شامل، برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، سویا، مواد شوینده، شیرینی، آجیلات و میوه بودند.   
وی با بیان اینکه گروه جهادی مصباح الهدی با همکاری جمعی از جوانان مسجد احمد بیگ جهت کمک به خانواده‌های نیاز مند تشکیل شد، ابراز کرد: این‌گروه در ابتدا با شناسایی دقیق خانواده‌های نیازمند با کمک از خود مردم و خیرین هر ماه اقلام ضروری را تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کند.   
مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی محله شیخ‌آباد اذعان کرد: توزیع بسته‌های حمایتی بخش کوچکی‌ از فعالیت‌های کانون و پایگاه مصباح الهدی در محله شیخ آباد است و بخش عمده فعالیت‌های این‌ مجموعه فرهنگی و علمی است.  
وی ادامه داد: این مجموعه در اقدامی‌ خودجوش با کمک بسیجیان نخبه خود، اقدام به برگزاری کلاس‌های درسی و تقویتی برای خانواده‌های نیازمندی که قادر به گرفتن کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای فرزندان خود نیستند، کرده است.   
ابراهیمی در پایان عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی خانواده، کلاس‌های مشاوره برای دانش آموزان و خانواده‌ها، کلاس‌های قرآن، خط، زبان بخش کوچکی از فعالیت‌هایی است که توسط این‌مجموعه و با کمک خود بسیجیان صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر

خانواده‌های اسیرهایی که حماس در نوار غزه به‌سر می‌بردند، به مناسبت دویستمین روز بازداشت عزیزانشان، تظاهراتی را در تل‌آویو ترتیب دادند.

براساس گزارش القدس العربی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: خانواده‌ها از دولت می‌خواهند که برای رهایی آنها اقدام کند.

خانواده‌ها و مخالفان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را متهم می‌کنند که مانع دستیابی به توافقی با حماس می‌شود که منجر به آزادی اسرای صهیونیست می‌شود.

در همین راستا نتانیاهو برای پاک کردن دستان خود روز گذشته در پستی در پلتفرم ایکس به مناسبت آغاز عید پسح یهودیان، حماس را متهم کرد که همه پیشنهادات مربوط به آزادی اسرا را رد کرده است. در همین حال، حماس نتانیاهو را به ناسازگاری و عدم تمایل به انعقاد توافق متهم می‌کند. 

تل آویو حداقل ۹۵۰۰ فلسطینی را در زندان‌های خود اسیر کرده است و تخمین می‌زند که حدود ۱۳۴ اسیر صهیونیست در غزه هستند، در حالی که حماس اعلام کرد که ۷۰ نفر از آنها در حملات رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

شماری از صهیونیست‌ها نیز با تجمعی نمادین مقابل یکی از ساختمان های کابینه این رژیم به آزاد نشدن اسرای خود اعتراض کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان