Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سخنگوي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در يکي از شبکه هاي اجتماعي نسبت به حاشيه هاي ايجاد شده درباره يک نامه واکنش نشان داد و نوشت: نامه ذکر شده محرمانگي ندارد و به صادرکننده تذکر داده شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، «سيد جمال هاديان طبايي زواره» روز جمعه در صفحه توئيتر خود نوشت: ماجرا به ابلاغيه مرکز ملي فضاي مجازي بازمي‌ گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباطي با فيلتر هم ندارد.خواسته‌اند که اين امکان فراهم گردد تا اگر خانواده‌اي بسته اينترنتي بدون اينستاگرام بخواهد،امکانش فراهم باشد.
معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در روزهاي اخير در يکي از شبکه هاي اجتماعي نوشت: با توجه به اعلام پايان فرصت مستقل شدن هاتگرام و طلاگرام (تلگرام طلايي) تا آخر آذرماه از پيام رسان تلگرام نتيجه گيري مي کنم شاهد اختلالاتي براي جدي شدن فيلترينگ باشيم.
امير ناظمي در صفحه توئيترخود نوشت: فيلترينگ طي روزهاي آينده سخت تر خواهد شد و ما هم در اين موضوع نقشي نداريم. من فقط اطلاع رساني مي کنم.
وي در مورد گمانه زني براي فيلترينگ براي اينستاگرام نوشت: هنوز اين موضوع به تصويب مراجع مربوطه نرسيده است اما يک عده به شدت دنبال اين اتفاق هستند.
اين موضوع سبب شد عده اي در فضاي مجازي به نامه اي در رابطه با فيلترکردن اينستاگرام اشاره کنند که از سوي رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات منتشر شده است.
اما اکنون سخنگوي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در اين زمينه دست به روشنگري زد.
اقتصام**2078**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اتریش: قصد پیوستن به ناتو را نداریم

به دنبال انتشار گزارش‌هایی، «الکساندر شالنبرگ» وزیر امور خارجه اتریش در نشست پارلمان گفت اتریش هیچ برنامه‌ای برای پیوستن به بلوک نظامی ناتو ندارد.

به گزارش ایسنا، پارلمان اتریش روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد گزارش‌های اخیر رسانه‌ها درباره نامه‌ای به ناتو که در میان نویسندگان آن نمایندگانی از اتریش هستند، پرسش‌هایی را درباره نزدیک شدن این کشور به ناتو ایجاد کرده است.

پارلمان اتریش در این بیانیه به نقل از شالنبرگ اعلام کرد: «ما هیچ قصدی برای پیوستن به ناتو نداریم.»

با این حال وزیر امور خارجه اتریش اذعان کرد که کشورش به همراه ایرلند، مالت و سوئیس قصد دارند اطلاعات را با این اتحاد نظامی به اشتراک بگذارند و کشورهای بی‌طرف را قابل‌توجه نشان دهند. او افزود: «ما نمی‌خواهیم فراموش شویم.»

پیشتر روز سه‌شنبه روزنامه اتریشی «دی‌پرس» با استناد به نامه‌ای که دیپلمات‌ها به ناتو در دسامبر ۲۰۲۳ ارسال کردند و به دست این روزنامه رسیده، گزارش داد که اتریش، ایرلند، مالت و سوئیس قصد دارند روابط خود را با ناتو تقویت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، نمایندگان کشورهای مذکور پیشنهادهای مشخصی را در مورد چگونگی توسعه همکاری ارائه می‌کنند، از امکان شرکت در رزمایش‌های مشترک اضافی برای افزایش «عملکرد متقابل» تا «دسترسی ویژه به اسناد و اطلاعات.» مورد اول از آن جهت حائز اهمیت است که سیستم‌های نظامی باید با یکدیگر هماهنگ باشند و ناتو استانداردها را تعیین می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاج به کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف ابلاغ کرد: جلوگیری از حاشیه‌های غیرمتعارف در فوتبال
  • آیین‌نامه اجرایی قانون «نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس» ابلاغ شد
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • واکنش معاون صنایع عمومی وزارت صمت به نامه برخی انجمن‌های صنعتی
  • نمایندگان آمریکا افشاگری‌های «تهران‌تایمز» را تأیید کردند
  • وزیر خارجه اتریش: قصد پیوستن به ناتو را نداریم
  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور