Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دارالقرآن امام علی(ع) مسابقات سراسری این دارالقرآن را بزرگترین رویداد قرآنی سراسری کشور دانست.

به گزارش ایسنا، مرتضی نجفی قدسی 30 آذر ماه در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) در بخش خواهران که در بیت علامه طباطبایی برگزار شد گفت: این مسابقات، عظیم ترین مسابقات قرآن سراسری کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مسابقات سراسری مجموع کمی از استان‌ها در بخش نهایی شرکت می کنند ولی در این دارالقران مسابقه سراسری چند هزار نفری برگزار می شود؛ ما به دنبال آن هستیم که یک لشکر بزرگ قرآنی در کشور ایجاد کنیم.

مدیردارالقرآن امام علی(ع) بیان کرد: بدنه جامعه قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد؛ در اکثر مسابقات، نفرات اول تا سوم مورد تجلیل واقع می شوند ولی این مسابقات باعث شده است بدنه اصلی این مسابقات حدنصاب شرکت در بخش نهایی را کسب کنند.

وی تصریح کرد: 5هزار و 322 نفر در این مسابقات شرکت کردند؛ این روش برگزاری مسابقات باید برای همه مسابقات کل کشور الگو باشد؛ همه شرکت کنندگان باید به اندازه خود مورد تجلیل قرار گیرند.

نجفی قدسی عنوان کرد: بسیاری از برگزیدگان قرآنی و حافظان و قاریان از دور دست ترین نقاط در این مسابقات شرکت می کنند زیرا می دانند در این عرصه کشوری شرکت می کنند.

وی افزود: در مهمترین مسابقات سراسری معمولا 50 حافظ حضور دارند ولی در این مسابقات بیش از 700 حافظ قرآن حضور دارند؛ دوری از تفکر اداری صرف باعث افزایش راندمان و ارزش کار است.

مدیردارالقرآن امام علی(ع) بیان کرد: 217 نفر از اتباع خارجی مقیم ایران در این مسابقات شرکت کردند؛ از حضور خواهران افغانی در مسابقات خود خرسند هستیم؛ در بین جامعه افغانستانی استعدادهای بسیار خوبی حضور دارند که باید مورد عنایت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: 50 نفر از داوران خبره و ممتاز کشور در این مسابقات فعالیت داشتند؛ در بخش حفظ کل 776نفر، حفظ 20جز 877 نفر ، حفظ 10جز 3036 نفر، قرائت 114 نفر و ترتیل 519 نفر در این مسابقات شرکت داشتند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست