Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان با اشاره به جنگ روانی دشمن از طریق تحریم های اقتصادی در کشور گفت: عدم نظارت در داخل کشور هم به بسیاری از این مشکلات دامن زده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: بسیاری افراد حضور خود در انتخابات را وظیفه می دانند به گونه ای که در شهری برای انتخاب نماینده 120 نفر وارد عرصه می شوند از اینرو چرا هزینه های هنگفت و تخریب دیگران در انتخابات دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه هرکسی که برای مسوولیتی داوطلب می شود بایستی از صلاحیت لازم برخوردار باشد، گفت: در صورتی که فردی خادم تر از او وجود دارد، از اینرو فرد داوطلب خیانت کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: با تلاش برای حل مشکلات مردم می توانیم در راستای خدمت به خلق گام برداریم.

 

آیت‌الله خاتمی به مناسبت های پیشرو اشاره کرد و گفت: سوم دی سالروز عملیات غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس است و از رزمندگان زنجانی هم به عنوان غواصان دریادل در این عملیات حضور داشتند و حماسه آفرینی کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان به 4 دی و سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) اشاره کرد و گفت: مسلمانان احترام بسیاری به آن حضرت قائل هستند؛ در حالیکه پیروان آن حضرت باوجود شعارهای صلح جویی که سر می دهند، جنگ ها و جنایت های بسیاری هم رقم می زنند.

 

آیت‌الله خاتمی به آغاز تجاوز شوری سابق به افغانستان در 6 دی ماه اشاره کرد و گفت: با مقاومت مردم افغانستان و کشته شدن میلیون ها نفر، این کشور مجبور به خروج از افغانستان شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه آمریکا و کشورهای منطقه برعلیه ایران اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش دشمن برای جلوگیری از جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، جشن های انقلابی با شکوه بسیار برپا خواهد شد.

 

آیت‌الله خاتمی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص هوشیاری بیشتر مردم در سال 98 گفت: دشمن تلاش می کند تا با تحریم های اقتصادی فشار بسیاری برمردم تحمیل کند.

 

امام جمعه زنجان با انتقاد از اینکه زمانی به دلیل بالارفتن دلار عده ای سودجو اجناس را با قیمت بالاتری به مردم می فروختند، افزود: اکنون که قیمت دلار پایین آمده است ولی چرا قیمت ها تفاوتی نکرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جنگ روانی دشمن از طریق تحریم های اقتصادی در کشور گفت: عدم نظارت در داخل کشور هم به بسیاری از این مشکلات دامن زده است.

 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بخشی از مشکلات ناشی از افزایش قیمت به فشار اقتصادی و تحریم‌ها و جنگ روانی دشمن مربوط است، گفت: بخشی از مشکلات هم به دلیل عدم نظارت است و باید این مشکل رفع شود.

 

امام جمعه زنجان لازمه مقاومت در برابر توطئه های دشمنان را پیروی از ولایت فقیه خواند و گفت: نباید اجازه دهیم دشمن از اختلافات ما سوء استفاده کند.

 

وی در ادامه از اقدام استاندار زنجان در بازدید سرزده از ادارات تقدیر کرد و گفت: هر هفته دو دستگاه در محل نماز جمعه برای رسیدگی به مشکلات مردم مستقر می شوند که اقدام خوبی است.

 

در پایان نماز جمعه از اسناد سجلی استاد سلیمی‌راد به مناسبت روز سوم دی‌ماه سالروز تشکیل ثبت احوال رونمایی شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا هرمزگان خبرگزاری شبستان وحدت حوزه و دانشگاه مجلس اصفهان استان بوشهر آداب و رسوم ایران تحریم اقتصادی خطبه نماز جمعه امام جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با بیان روایتی از امام صادق (ع) گفت: ایشان فرمودند، ثلاث من علامات المؤمن: "علمه بالله و من یحب و من یبغض"؛ سه چیز از علامات مؤمن بوده که شامل شناختن خدا و شناختن دوستان و دشمنان خدا است.

رئیس دیوان عالی کشور در تشریح این مطلب ادامه داد: نیاز امروز جامعه ما معنویت است، معنویتی که در پرتو قرآن و عترت ظهور می‌کند و در خداشناسی و اعتقاد به انبیا و اولیا و عمل به واجبات و ترک محرمات یافت می‌شود، دشمن شناسی، زمان شناسی، اطاعت از، ولی امر و بصیرت چراغ عبور از فتنه‌های زمانه است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: مردم مؤمن و متعهد ما همانگونه که در ۴۵ سال گذشته نشان داده‌اند، با حضور آگاهانه خود در صحنه‌های مختلف، نقشه‌های دشمنان زبون و استکبار جهانی را نقش بر آب ساخته و خواهند ساخت. ان‌شاءالله.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به استان سیستان و بلوچستان و حضور در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری این استان تصریح کرد: مردم نجیب و انقلابی سیستان و بلوچستان شایسته بهترین‌ها هستند، هر چند مسئولین امر تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم این استان به کار گرفته‌اند، اما مشکلات فراوان است و به فضل خداوند متعال شاهد شکوفایی اقتصادی در این استان پهناور خواهیم بود.

عضو شورای عالی قضائی با تبریک به حجت الاسلام والمسلمین خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه برای وی آرزوی توفیق کرد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصدق تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدمت به مردم در دستگاه عدلیه توفیق بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و شکر نعمت آن را با کار و تلاش جهادی در جهت اجرای هر چه بیشتر عدالت به جای آوریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دیوان عالی کشور در سال جدید تصریح کرد: دیوان عالی کشور در سال جدید بر اساس سند تحول و تعالی قضائی و برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۳ پیش خواهد رفت و در این راستا تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری مستمر برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت قرار دارد.

رئیس دیوان عالی کشور بر تعامل و ارتباط هر چه بیشتر قضات دیوان عالی کشور با رؤسای کل دادگستری استان‌ها در جهت تسریع رسیدگی، جلوگیری از اطاله دادرسی و اتقان آرا تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در جهت تحقق شعار سال افزود: معاونت نظارت دیوان عالی کشور برنامه‌ریزی لازم را برای نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی با همکاری با رؤسای دادگستری استان‌ها و شعب ویژه محاکم در اولویت کاری خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری تأخیر در رسیدگی‌ها و تجدید اوقات در سامانه‌های قضائی را یکی از مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: اجتناب از صرف زمان زیاد و جلوگیری از اطاله در امر کارشناسی و تاکید بر دقّت و تمرکز و نیز اتخاذ تدابیری جهت پیشگیری حداکثری از ازدیاد درخواست‌های اعاده دادرسی از احکام، مورد توجه و اهتمام جدی رؤسای کل دادگستری قرار گیرد.

کد خبر 6090141

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد