Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین نو فرستی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: آزادی یکی از موضوعاتی است که درباره آن بسیار سخن گفته‌شده و ازجمله خواسته های انسان است.

امام‌جمعه موقت بیرجند با تأکید بر محترم بودن اصل آزادی در منطق دین و نظام سیاسی جمهوری اسلامی بیان کرد: در راستای آزادی بیان و اظهارنظر همه آحاد جامعه رهبر معظم انقلاب بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و محافل علمی توصیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نو فرستی با انتقاد از حضور برخی افراد با دیدگاه‌های خاص و مخالف نظام در دانشگاه‌ها ادامه داد: آزادی باید به انسان در مسیر رسیدن به کمال کمک کند و نمی‌توان به بهانه آزادی اجازه ترویج عقاید باطل را در محافل علمی داد.

وی افزود: گاهی آزادی به معنای آزادی در هوا و هوس و جنایت و پیروی از مستکبران مطرح می‌شود که نگاهی نادرست است.

امام‌جمعه موقت بیرجند با اشاره به شب یلدا به‌عنوان طولانی‌ترین شب سال گفت:  هرچند  دورهمی‌های شب یلدا به‌عنوان صله‌رحم و اکرام بزرگ‌ترها بسیار مطلوب است ولی در این محافل باید مواردی چون توجه به نیازمندان و همسایه گرسنه موردتوجه قرار گیرد.

نو فرستی بابیان اینکه در روزهای ابتدای دی‌ماه میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی راداریم اظهار کرد:  بر اساس آیات قرآن کریم مسیحیان به جامعه ایمانی و مسلمانان از منظر فکری نزدیک‌تر هستند.

وی همچنین با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی‌ماه بیان کرد: دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال تغییر در باورها، رفتار و شکاف در جامعه بودند که با حضور مردم به نتیجه مطلوب نرسیدند.

امام‌جمعه موقت بیرجند یادآور شد:  در همه دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی  ایمان، تعهد و حضور مردم نظام را از خطرات و فتنه‌ها حفظ کرده است.

کد خبر 4491197

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آزادی که در ابتدای فصل و با حضور سید مهدی رحمتی از تیم فوتبال آلومینیوم راهی نساجی شده بود، توانست آمار خوبی را در نیم فصل اول از خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جای بگذارد.

آزادی تاکنون ۲۲ بازی برای نساجی در لیگ برتر به میدان رفته و توانسته ۴ گل به ثمر برساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام ۶ بازی آمار خوب ۴ گل زده را از خود به ثبت رساند تا در مجموع در این فصل برای نساجی ۸ بار گلزنی کرده باشد.

آزادی با حضور ساکت الهامی، نتوانسته روزهای خوب خود را در نیم فصل اول تکرار کند و با اینکه در اکثر دیدارهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور داشت، در دو دیدار اخیر برابر سپاهان و ذوب آهن به دلیل عملکرد ضعیف نتوانست تا انتهای بازی در زمین حضور داشته باشد.

آخرین گل آزادی به دیدار برابر پیکان در هفته شانزدهم بر می‌گردد و در سال جدید او موفق به گلزنی برای تیمش نشده است. آزادی حتی در نیم فصل به تیم پرسپولیس هم پیشنهاد شده بود و در بازی امروز تیمش برابر سرخ‌پوشان تهرانی او امیدوار است تا درخشش خوبی را داشته باشد و به ناکامی‌های خود پایان دهد.

کد خبر 6097930

دیگر خبرها

  • ضرورت تلاش جمعی دستگاه‌ها برای ادای حق مساجد
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست
  • مأموریت نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد پسندیده است
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو