Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@17:46:19 GMT

برخی مسولین حرکت انقلاب را کند میکنند !

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۹۹۵۳

امام جمعه آبدان گفت: برخی مسولین حرکت انقلاب را کند میکنند.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه های این هفته آبدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درابتدای درس خارج از فقه اظهار داشت :با توجه به حدیثی از پیامبر اسلام (ص)هشداری به مسولین دادند.

وی ادامه داد:اگر کسی ده نفر یا بیشتر حکومت داشته باشد درقیامت به صورت عادی وارد محشرنمیشود،با غل و زنجیروارد میشود واگر درست عمل کرده باشد زنجیر او برمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آبدان افزود:برخی خود را به آتش میزنند که ریاست برسند ،وریاست در اسلام نگاه تکلیف گرایی است .

وی همچنین بیان داشت:اگر مدیریت در دست افراد انقلابی باشد مانند آنچه در زمینه موشکی که از همه کشورها جلو زده ایم ودر خودرو چون به دست انقلابی ها نیست به جایی نرسیده ایم

حمیدی نژاد در بخش دیگر از صحبت های خود به برخورد ناشایست یک نماینده مجلس با کارمند گمرک اشاره نمود و بیان داشت:مجلس شورای اسلامی دراین برهه مهم وقت خود را صرف بررسی وحمایت از این نماینده میکند.

امام جمعه آبدان اظهار امیدواری کرد:کسانی که درکشور نگاهشان به غرب است بدانند که ملت با آنها همراهی نمی کنند و این ملت با این رهبری بزرگوار پرچم انقلاب رابه دست امام زمان (عج)خواهند داد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سارا از وقتی ازدواج کرد مجبور به همخوابی با تمام مردان خانواده شوهرش بود این مرد کثیف فیلم و عکس های تجاوز اش به دختران را به فروش می گذاشت +عکس شرط‌بندی حلال آیت‌الله ایرانی ! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل فجیع در مراسم عروسی در جویبار/ 3 متهم اصلی دستگیر شدند ! اقدام کثیف 2 شکارچی با گرگ بی نوا + تصویر کری خوانی عجیب امیر علی‌اکبری برای رقیب روسی اش + عکس سرقت عجیب هنگام بازرسی بدنی مسافران در فرودگاه + فیلم مادر بی رحم به علت بی توجهی به فرزند بیمارش در کالیفرنیا به زندان افتاد +عکس برای زلزله تهران آماده اید !؟ واکنش عجیب به فرار دختر دانش آموز از اقدام شیطانی راننده سرویس قتل پسرعمو / قاتل فراری در گلستان دستگیر شد وحشتناک‌ترین دورغ‌ سنجی که تابحال ندیده اید! + تصویر برادرکشی در مقابل چشمان مادر + عکس چوپان دروغگو در اصفهان یک تابوت را 3 میلیارد تومان فروخت !

منبع: رکنا

کلیدواژه: امام زمان انقلاب رهبر معظم انقلاب مجلس شورای اسلامی رهبری تکلیف عکس فیلم خودکشی ویدیو ها مرد پسر دانش آموز مجلس جوان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند