Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد رضا دهخدا ریس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با صدور حکمی مریم وطن دوست مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان سمنان را به مدت چهارسال به عنوان ریس هیات ورزش های دانشگاهی استان سمنان منصوب شد. 

وطن دوست استادیار گروه فیزیولوژی ورزشی دانشگاه پیام نور ودر سوابق مدیریتی خود نایب ریسی فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام ؛نایب ریسی فدراسیون موتور سواری واتومبیل رانی ومسولیت آموزش فدراسیون سه گانه رادارد

لازم به توضیح است؛ پیش از وطن دوست دکتر محمود علیزاده مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان این مسولیت را به عهده داشت که بنا به برگزاری انتخابات اخیرا هیات ورزش های دانشگاهی استان سمنان این مسولیت به مدیر تربیت بدنی پیام نور استان سمنان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ایران ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان