Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،نماینده ولی فقیه در اذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه ارومیه با اشاره به  سنت قدیم در طولانی ترین شب سال گفت : صله رحم مقام و منزلت بزرگی در نزد خداوند دارد و باید از فرصت این شب برای ذخیره توشه آخرت بهره ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در درس خارج بر مدیریت درست  و مبنی بر اخلاق حسنه  در دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت :اگر مدیریت بر کسی واجب شد باید در مدیریت خود دقت کند چرا که در قیامت باید پاسخگو بوده و مورد حسابرسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل نیز و این روز را بر رانندگان و عوامل حمل و نقل تبریک گفت .
وی  همچنین به  فرا رسیدن سال نو میلادی و میلاد حضرت عیسی (ع) اشاره و این روز را نیز بر هموطنان مسیحی تبریک گفت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز قریشی ارومیه جمعه اذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلم از واجبات الهی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حسین غلامی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، طوفان‌الاقصی و الوعدالصادق اقتصادی را ایجاد کنند.

وی بیان داشت: وعده صادق نشان منطق مقاومت و هجوم بر دشمن، نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی می‌شود بلکه به ثبات بازار کمک می‌کند و به خاطر امنیت و بازدارندگی ایجادشده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق می‌کند.

امام جمعه بشاگرد ضمن تشکر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر رفع مشکلات بهداشت و درمان این منطقه بر حل مسئله ایاب و ذهاب پرستاران در این شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تکریم معلم از واجبات الهی است
  • امام فرشته‌ها کیست؟! + فیلم
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد