Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن جوان که مادر 4 کودک بود به دلیل موادفروشی همسرش کشته شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی در فلوریدا به اتهام قتل Murder عمد همسرش دستگیر و زندانی Prisoner شد.

طبق گزارش پلیس، نلونزا پاگ 29 ساله پس از درگیری که با همسرش داشت اقدام به قتل او کرد و این حادثه Incident دردناک توسط دوربین مداربسته ای که در خانه نصب شده بود ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم که 4 فرزند نیز داشت پس از قتل با رها کردن جسد همسرش در خانه پا به فرار Escape گذاشت.

کشف جسد روی پله های خانه

یکی از کودکان پس از این که از خواب بیدار شد با جسد مادرش در حالی که بدنش چاقو چاقو شده بود روی پله های خانه مواجه شد. پسر 4 ساله در حالی که از ترس به گریه و سکسکه افتاده بود با صدا کردن برادر 12 ساله اش او را در جریان ماجرا قرار داد.

4 فرزند قربانی که بین 3 تا 12 سال بودند پس از تماس با اداره پلیس Police ماجرا را به آن ها توضیح دادند.

پس از این که ماموران پلیس و بازرس به خانه قربانی آمدند با انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی صحنه جرم، فیلم دوربین های مداربسته را برای بررسی به اداره پلیس فرستادند.

پس از بررسی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد که متهم پس از ضرب و شتم زن جوان با چاقو به او حمله کرده و مادر فرزندانش را به قتل رسانده است که پلیس پس از ثبت گزارش فیلم دوربین مدار بسته اقدام به دستگیری متهم کرد.

نلونزا پس از بازداشت به جنایت Crime خود اعتراف کرد و گفت که پس از درگیری با همسرش به خاطر خرید و فروش کوکائین اقدام به قتل او کرد و ماموران تحقیق پس از تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم قاچاقچی Smuggler کوکائین بوده و همسرش زمانی که متوجه شد وی موادفروش است با او دچار اختلاف شد که در این اتفاق جانش را از دست داد.

در حال حاضر متهم به صورت موقت در زندان Prison است تا جلسه محاکمه اش به زودی برگزار شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سارا از وقتی ازدواج کرد مجبور به همخوابی با تمام مردان خانواده شوهرش بود این مرد کثیف فیلم و عکس های تجاوز اش به دختران را به فروش می گذاشت +عکس شرط‌بندی حلال آیت‌الله ایرانی ! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کری خوانی عجیب امیر علی‌اکبری برای رقیب روسی اش + عکس خودکشی مرگبار مرد جوان حادثه ای دردناک را برای یک زن رقم زد+عکس سرقت عجیب هنگام بازرسی بدنی مسافران در فرودگاه + فیلم یک زندانی با اس ام اس "هزاران لبخند همراه اول" جیب مردم را خالی می کرد! برخورد وحشتناک قطار با تریلی / تریلی نصف شد !+فیلم زن بی رحم دخترش را کشت و در اطراف آذرشهر دفن کرد ! اقدام کثیف 2 شکارچی با گرگ بی نوا + تصویر قتل فجیع در مراسم عروسی در جویبار/ 3 متهم اصلی دستگیر شدند ! کشف جسد جزغاله شده مرد ثروتمند داخل بنز میلیاردی اش چوپان دروغگو در اصفهان یک تابوت را 3 میلیارد تومان فروخت ! قتل پسرعمو / قاتل فراری در گلستان دستگیر شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder زندانی Prisoner حادثه Incident فرار Escape پلیس Police پزشکی فیلم ضرب و شتم جنایت Crime قاچاقچی Smuggler زندان Prison اخبار حوادث مادر عکس قاچاقچی سلاخی همسرش عکس فیلم خودکشی ویدیو ها مرد پسر زن دانش آموز مجلس جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.
وی افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
رحیمی آذر افزود: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.
وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام