Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فروغی نژاد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراسم شام و دورهمی کتابداران و پرسنل کتابخانه های عمومی شامگاه جمعه به مناسبت شب یلدا به میزبانی اداره کتابخانه های عمومی بندرماهشهر در راستای گرامیداشت آئین و آداب شب یلدا در فضایی کاملا صمیمانه با حضور جمعی از پرسنل،کتابداران و خانواده هایشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد انس و الفت هرچه بیشتر در بین کتابداران عنوان و اظهار کرد: شب یلدا ریشه بر این سنت دارد که خانواده‌ها دور همدیگر جمع شده و طولانی‌ترین شب سال را در کنار هم جشن می‌گیرند، مجموعه کتابداران شهرستان بندرماهشهر نیز به مانند یک خانواده دورهم جمع شدند تا این شب را گرامی بدارند.

فروغی نژاد اذعان داشت: امید است این برنامه و دورهمی صمیمانه موجب ارتباط هرچه بیشتر و بهتر مجموعه همکاران با همدیگر در جهت پیشبرد فضای کاری در کتابخانه های عمومی شهرستان شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن شب یلدا در کتابخانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی دورهمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری جشن دورهمی دانش آموزان قدیمی در مدرسه دانشوران مشهد درخصوص این مراسم گفت: این دورهمی ده سال است که پابرجاست و هرساله در ایام هفته معلم انجام می‌شود.   جواد کریمی افزود: بعد از ۳۹ سال دوباره این دورهمی رقم خورد و ۲۵۰ دانش آموزان از سال های دور که از همکلاسی های بنده هم هستند، مجدد به این مدرسه آماده و پشت نیمکت های درس نشستند.   وی بیان کرد: همکلاسی‌های مدرسه شهید معتمد امروز گرد هم آمدند تا خاطرات دوران تحصیل و معلم و شاگردی خود را زنده کنند که در نوع خود بسیار جالب بود.

مسئول این برنامه ادامه داد: این گردهمایی به دور از تشریفات اداری برگزار شد، حدود ۲۵ معلم ۳۹ سال پیش هم در جمع دانش آموزان قدیمی خود حاضر بودند.

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها