Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شاهچراغی یلدا را شب صله‌رحم و زمانی برای تجلیل از بزرگان فامیل و خانواده دانست و گفت: این امر سنتی پسندیده و باید گرامی‌داشته شود از سوی دیگر باید تلاش کنیم که یلدا برایمان شبی پر از اسراف و افراط و همچنین غیبت نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله سید محمدشاهچراغی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به شب یلدا گفت: این شب شب صله رحم است و باید رنگ دینی و اسلامی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان،با بیان اینکه برخی تلاش دارند تا شب یلدا را به آیین‌هایی چون چهارشنبه‌سوری گره بزنند که کاری درست نیست، بیان داشت: باید از این ملی گرایی فاصله گرفت مگر امروز زمان شاه است که بخواهیم شاهد برخی رفتارها باشیم؟ لذا باید در این باره نیز درست رفتار کرد.

 

وی ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح اظهار کرد: حضرت مسیح در کودکی به این رسالت رسیده و تنها پیغمبری است که  در قرآن از آمدن حضرت محمد(صلی الله علیه وآله وسلم) بشارت داد.

 

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه حضرت مسیح آمده بود جلوی ظلم را بگیرد، افزود: تمامی ریاست جمهوری آمریکا نسبت به مسیحیت تعصب دارند همانطور که ترامپ می گوید غیر از انجیل کتاب دیگری نخواندم که ممکن است درست هم نخوانده باشد.

 

دشمنان از هیچ کوششی در راستای فتنه انگیزی دریغ نکرده اند

امام جمعه سمنان بیان کرد: روسای جمهور آمریکا رنگی از مسیحیت ندارند چرا که جضرت مسیح ظالم نبود ولی آنها ظالم هستند.

 

وی با اشاره به ظلم آمریکایی ها در ۴۰ سال اخیر اظهارداشت: از مسیحیت فعلی هرچه توانستند علیه ایران عملیاتی کردند اما به جایی نرسیدند و نخواهند رسید.

 

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ کوششی در راستای فتنه انگیزی دریغ نکرده اند، ابراز کرد: این توطئه ها هیچ گاه با موفقیت همراه نبوده اند چرا که مردم ما تا آخرین نفس در برابرشان ایستادگی می کند.

 

عضو خبرگان رهبری به عقب نشینی نیروهای آمریکا ازسوریه و آتش بس در یمن  اشاره داشت وافزود: جهان اسلام در حال پیروزی است و خروج امریکا از سوریه و آتش بس در یمن نشانه ای از این پیروزی بزرگ است.

 

وی از مسئولان ، عدالت گستری در جامعه را خواستار شد و گفت : همدلی مردم و مسئولان در کنار هم بدون نگاه ریاست طلبانه، عدالت را در جامعه اقامه خواهد کرد.

 

آیت الله شاهچراغی خطاب به استاندار گفت: مردم این استان مردمی مذهبی و ولایی هستند که شایسته خدمت می باشند.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه آشناگر شایسته استانداری است و به مردم خدمت می کند، خاطرنشان کرد: مردم خدمات شما را فراموش نمی کنند و پشتیبانتان خواهند بود.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا خبرگزاری شبستان هرمزگان وحدت حوزه و دانشگاه شب چله آداب و رسوم مجلس اصفهان استان بوشهر جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا