Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های خراسان رضوی و تهران به عنوان قهرمانی مسابقات دوی صحرانوردی بانوان کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دست یافتند. ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور که با شرکت بیش از 100 دونده از 15 استان سراسر کشور از صبح امروز در شهرستان مریوان استان کردستان آغاز شده بود با معرفی تیم ها و نفرات برتر خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نوجوانان تیم خراسان رضوی با کسب منفی 7 امتیاز صاحب عنوان قهرمانی شد و تیم های همدان و اصفهان نیز به ترتیب با امتیازات منفی 28 و منفی 46 امتیاز به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در رده سنی جوانان تیم خراسان رضوی با کسب منفی 13 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم های قزوین و چهارمحال و بختیاری به ترتیب با کسب منفی 37 امتیاز و منفی 48 امتیاز به مقام های نایب قهرمانی و سومی رسیدند.

در رده سنی بزرگسالان تیم تهران با کسب منفی 16 امتیاز به مقام اولی رسید و تیم های خراسان رضوی و البرز نیز به ترتیب با کسب منفی 24 و منفی 35 امتیاز به عنوان های دومی و سومی دست یافتند.

در بخش انفرادی نوجوانان تکتم دستاربندان و حدیثه رئوف از استان خراسان رضوی به مقام های  قهرمانی و نایب قهرمانی  رسیدند و پریچهر شاهی از استان تهران به عنوان سومی دست یافت.

در رده سنی جوانان و در بخش انفرادی سمیرا خداترس و بهاره جهان تیغ از استان خراسان رضوی عنوان های نخست و دومی را از آن خود کردند و الهه سینیکایی نیز از استان البرز به مقام سومی رسید.

در بخش انفرادی بزرگسالان نیز مریم محمودی از استان زنجان قهرمان شد و فرزانه عسگری از استان مرکزی به مقام نایب قهرمانی رسید. فاطمه سرشتی از استان تهران نیز به مقام سومی بسنده کرد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیم ها و دوندگان برتر با حضور مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی دبیر فدراسیون، عباس فتحی مسئول کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون، سایه میرصادقی، رییس هیئت دوومیدانی استان کردستان و دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات صحرانوردی قهرمانی بانوان کشور برگزار شد.

نتایج کلی تیمی:

رده سنی نوجوانان:
خراسان رضوی
همدان
اصفهان
تهران
زنجان
چهارمحال و بختیاری
کردستان الف
آذربایجان غربی
آذربایجان شرقی
مرکزی

رده سنی جوانان:
خراسان رضوی
قزوین
چهارمحال و بختیاری
آذربایجان شرقی
کردستان
تهران

رده سنی بزرگسالان:
تهران
خراسان رضوی
البرز
اصفهان
زنجان
قزوین

واکنش کیهانی به مزایده پیست تارتان شیرودی و بدون رئیس بودن هیئت دوومیدانی تهران

 

انتهای پیام/

R1351/P1351/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دو و میدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو و میدانی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24

دوری لسترسیتی از لیگ برتر چندان طولانی نشد.

در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2023/24 چمپیونشیپ، قهرمانی لسترسیتی در این رقابت ها مسجل شد. روباه ها هفته گذشته بازگشت خود به لیگ برتر را قطعی کرده بودند.

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

لسترسیتی فقط یک فصل از لیگ برتر دور ماند و آنها با قهرمانی در چمپیونشیپ به بالاترین سطح فوتبال انگلستان برمی گردند. لسترسیتی امشب در جریان دیداری از هفته 45 چمپیونشیپ در زمین پرستون به برتری 3-0 رسید و قهرمانی خود را مسجل کرد. نایب قهرمان این رقابت ها از میان لیدزیونایتد و ایپسویچ تاون خواهد بود. در فاصله یک هفته تا پایان رقابت ها، ایپسویچ تاون با یک بازی کمتر نسبت به لیدزیونایتد از شانس بسیار خوبی برای نایب قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر برخوردار است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟