Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانگونه که خرمشهر را فتح کردیم اما نتوانستیم قدر و عظمت این پیروزی را آنچنان که باید به مردم بیان کنیم امروز به دلیل سیاه نمایی و بحران نمایی دشمن که خط تبلیغاتی دشمن است مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ذهن خود دچار یک بدبینی و عدم تحلیل درست هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه کلاله  با ستمکار شناختن ترامپ و حکومت امریکا، تاکید کرد: باید در همه جنبه های زندگی و اجتماعی عدالت محور بود چرا که روزی خداوند ستمگران را خار و ذلیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره در لفافه به کشف کود های تقلبی در شهرستان کلاله، گفت: با وجود اینکه تاکید شده در این خصوص اظهار نظر نکنم، وجدان راضی نمی شود که این موضوع را به اطلاع مردم نرسانم.

وی افزود: ما بر سفره شهدا نشسته ایم و مسئولین باید این موضوع را بدانند و در خدمت به مردم تلاش کنند؛ نه اینکه مردم برای دیدن یک مسئول مراحل تشریفاتی مختلف را طی کنند.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: در اجرای عدالت باید از باند و باند بازی و رابطه ها دوری کرد و باید ادارات و قوه قضاییه طوری باشد که ستمگران به سزای اعمال خود برسند و ستم دیدگان امیدوار شوند.

کشیری گفت: خصلت نژاد پرستان  و متحاوزگرانه یهودیان  و نفرت جهانیان و حتی سران آمریکا از آنها، نشانه نابودی آنها است.

وی با تاسف خوردن از سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر، تصریح کرد: متاسفانه وقتی فلیسطینی ها از حق سرزمینی خود دفاع می کنند، در سازمان ملل اسرائیل اعتراض می کند و از دیدگاه آمریکا فلسطین تروریست می شود و یهودیان مظلوم جهان!.

وی با بیان اینکه برای کنترل گرانی ها مدیریتی وجود ندارد، گفت: گرانی ها به علت عدم مدیریت و نظارت کافی است و این گرانی ها امان مردم را بریده است.

امام جمعه کلاله اظهار داشت: وقتی توانایی ندارید، نیروها و ارگان های نظامی مجبور هستند جور شما را بکشند و در مرتفع کردن دغدغه های مردمی رهبری همه باید در کنار هم باشیم.

آرزوی دیرینه مردم گلستان با راه‎آهن گرگان به مشهد محقق می‎شود

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه گرگان، با بیان اینکه تمام انسان‌ها می‌توانند اهل انفاق باشند، اظهار کرد:  خدمت به جامعه و دستگیری از مردم انفاق است.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان با اشاره به اینکه مردم مشکل دارند و گرفتاری و گرانی در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: متأسفانه گرانی در جامعه بیداد می‌کند و ما به مسؤولان تاکید داریم که باید مشکلات کشور حل شود.

وی اذعان کرد: سفری که مقام رئیس جمهور به استان گلستان برای ایجاد راه‎آهن گرگان به مشهد داشتند چند سالی است از این وعده رئیس جمهور گذشته و اخیرا در هیئت دولت تصویب تصویب شده که بر اساس آن راه‎آهن گرگان به بجنورد و شیروان به مشهد شروع می‎شود.

نورمفیدی افزود: این طرح‌های بزرگ هزینه زیادی دارد و دولت به تنهایی نمی‌تواند از عهده آن بر بیاید و حال که ۱۵ درصد از این طرح پرهزینه را دولت متقبل می‌کند مابقی را مسؤولان استانی باید با جذب سرمایه‌گذار به سرانجام برسانند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه دولت کار خود را با تقبل ۱۵ درصد طرح انجام داده، گفت: این مصوبه خوبی است و انتظار مردم این منطقه خراسان شمالی و گلستان و خراسان رضوی را برآورده می‌کند.

مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب دچار عدم تحلیل درست هستند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: همانگونه که خرمشهر را فتح کردیم اما نتوانستیم قدر و عظمت این پیروزی را آنچنان که باید به مردم بیان کنیم امروز به دلیل سیاه نمایی و بحران نمایی دشمن که خط تبلیغاتی دشمن است مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ذهن خود دچار یک بدبینی و عدم تحلیل درست هستند.

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه امروز 30 آذر ماه همچنین اذعان کرد: کسانی که هم سن و سال باشند به خاطر دارند که غیر از مسائل فرهنگی و سیاسی؛ مسائل اقتصادی و معیشت مردم در روستاها چطور بوده و متاسفانه به دلیل تبلیغات فراوان دشمن از شمر و یزید چهرهۀخوب معرفی می کنند و از اوضاع نامناسب و بد آن زمان بهشت ساخته شده است.

وی ادامه داد: رضاخان خبیث و خائنی که در قزوین،حمام انگلسی ها را گرم می کرده است به عنوان ناجی و کسی که می شود به آن اقتدا کرد معرفی می کنند.

ترابی اظهار کرد: از این طرف هم این همه دستاوردهای خوب انقلاب ندیده گرفته می شود بنابراین ما نیاز به یک جهاد معرفی دستاوردها داریم و باید دانشکده و مراکز علمی برای رقم زدن و پس از آن کار رسانه ای هنرمندانه برای این کار داشته باشیم.

امام جمعه گنبد تاکید کرد: اگر کسی از رنج های مشکلات زمان قبل انقلاب فیلمی تهیه کند جوانان امروز باور نخواهند کرد که چنین زندگی سختی مردم داشتند! از این سو نیز ببینید دستاوردهای انقلاب چه از نظر فرهنگی، سیاسی و فرهنگی و چه ارتباطی نادیده گرفته می شود به طوریکه فرزندان انقلاب حیا می کنند که از انقلاب دفاع کنند.

حجت الاسلام محمود ترابی یادآور شد: کشوری که 40 سال در حال جنگ است و تحریم شده است دچار برخی سختی ها خواهد بود اما اینکه این همه دستاوردها را در کنار برخی سختی ها انسان نادیده بگیرد، تصویر غلطی که دشمن می خواهد از کشور و انقلاب بسازد.

وی همچنین گفت: این اصل بحث است و ما هم باید در سه جهت کار کنیم، اول مقایسه ایران اسلامی قبل و بعد از انقلاب و دستاوردها و امید به زندگی را بعد از انقلاب اسلامی معرفی کینم و شاخص های توسعه یافتگی را بیاوریم و بر اساس این شاخص ها موفقیت ها را رقم زده و بیان کنیم.

وی جهت دوم فعالیت در این راستا را مقایسه ایران با کشور های اطراف چه کشورهایی که مستقیما وابسته به دیگران بودند چه کشورهایی که اگر به ظاهر وابسته نبودند اما همراه با جامعه جهانی و لیبرال دمکراسی غرب بودند عنوان کرد و گفت: آنها هیچ دعوایی با آمریکا نداشتند و تحریم هم نبوده اند اما ببینیم ما در کجا قرار داریم و آنها کجا؟

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: سومین جهت مقایسه بین آنچه هستیم و آنچه باید باشیم است که باید روی این مسئله کار کنیم تا ان شاالله زمینه را برای چهل سالگی و آغاز چهل و یکمین سال آماده کنیم و در این یکسال به تنویر افکار عمومی و معرفی صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی با اشاره به موج بیداری که دامن جوامع مختلف جهان از جمله فرانسه، ایتالیا، بلژیک، اسپانیا و در کنارش اسرائیل و برخی کشورهای عربی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان طوفانی یاد کرده اندرا گرفته است گفت:عموم مردم به خاطر وضعیت زندگی خود علیه ماهیت اشرافیگری غرب به صحنه آمده اند.

امام جمعه گنبدکاووس تصریح گد: اتریش ، فرانسه پیشگامام استعمار جهان هستند با توجه به اینکه صنعت و تکنولوژی را اقلا 200 سال است شروع کرده اند باز هم دچار مشکل هستند و خداوند در میان این آتش گلستان را نصیب ما کرده است.

خطیب جمعه گنبددر ادامه سخنانش از سفر رئیس جمهور به ترکیه به عنوان یک دستاورد یاد کرد و به برخی از رویدادهای در حال وقوع در منطقه اشاره کرد.

حجت الاسلام ترابی گفت: کشورهای عربی با دخالت آمریکا بیش از 7 سال برای رفتن اسد تلاش کردند اما امروز از جمله پارلمان عربی و کشور سودان به دنبال ایجاد ارتباط مجدد با سوریه و اسد هستند.

وی خروج آمریکا از سوریه که امروز رسما آغاز شد ، استعفای وزیر دفاع آمریکا و در آستانۀ استعفا بودن وزیر کشورشان را نشان از یک بحران در آمریکا دانست.

امام جمعه گنبدکاووس به سالروز تشکیل جنبش حماس در 31 سال پیش با ایدئولژی راه امام خمینی نیز اشاره کرد که امروز یک ارتش مدرن است و در حالیکه می خواستند مسئله فلسطین را تمام شده تلقی کنند این جمعیت در فلسطین اظهار قدرت می کنند.

خطیب جمعه گنبدکاووس در ادامه ضمن ابراز امیدواری به نتایج مذاکرات صلح یمن یمنی اظهار کرد: شرایط طوری رقم خورده است تا آینده یمن را تحت تاثیر قرار دهد و منطقه را به جایی ببرد که ناخدای کشتی می خواهد.

استعفای وزیر دفاع آمریکا شکستی برای این کشور است

حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه شهرستان ترکمن، با اشاره به دستور «ترامپ» برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه اظهار کرد: براساس دستور ترامپ تمام کارکنان وزارت خارجه آمریکا از سوریه خارج شدند و به وزارت دفاع نیز فرصت دو ماهه تا 100 روزه داده شد تا نیروهای خود را از سوریه خارج کند.

وی با بیان اینکه این دستور به استعفای وزیر دفاع آمریکا منجر شد که این مسأله شکستی برای این کشور است، گفت: خروج آمریکایی‎ها از سوریه نشانه شکست جبهه ظلم و زور در مقابل جبهه مقاومت است که وعده الهی است از طرفی قدرت پوشالی آمریکا در برابر کشور ضعیفی مانند سوریه بر همگان اثبات شد.

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: خروج آمریکایی‎ها از سوریه را می‎توان شکست آمریکا از ایران هم دانست، در حالی که جمهوری اسلامی ایران به طور مستقیم و با تمام قدرت در سوریه حاضر نشد و از پشت صحنه به مردم مظلوم این کشور کمک می‎کرد موجب شکست و خروج آمریکایی‎ها از سوریه شده است.

منصوری با تأکید بر اینکه نماینده مجلس منتخب و خدمتگزار مردم است نه رئیس مردم، بیان کرد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید با مردم رفتاری درست داشته باشد، متأسفانه رفتار نماینده سراوان در شأن یک نماینده مجلس نبود و البته در شأن مجلس جمهوری اسلامی ایران هم نبود که دو ساعت از وقت آن صرف چنین موضوعی شود.

وی با طرح این پرسش که آیا توهین جرم محسوب می‎شود یا خیر خاطرنشان کرد: فیلم پخش شده در فضای مجازی نشان می‎دهد نماینده سراوان به کارمند گمرک توهین می‎کند حال چرا مجلس شورای اسلامی باید از فرد خطاکار که مجرم شناخته می‎شود حمایت کند و به جای آنکه به حادثه مهم آتش‎سوزی یک مدرسه در زاهدان و سوخته‎شدن چند دانش‎آموز مظلوم بپردازد دو ساعت از وقت مجلس صرف موضوع نماینده سراوان ‎شود.

امام جمعه بندرترکمن به سه مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص نماینده سراوان اشاره کرد و افزود: مجلس در خصوص این موضوع مصوب کرد که رئیس گمرک به همراه نماینده به سراوان برود و عذرخواهی کند، کارمند حراست به کمیته تخلفات معرفی شود و ارباب‎رجوع شناسایی و به دادگاه معرفی شود که این مصوبات بسیار تأسف‎آور است.

منصوری به فرامین مقام معظم رهبری درباره خصوصیات نمایندگان مجلس اشاره کرد و توضیح داد: نماینده مجلس باید ساده‎زیست و معتقد به قوانین و مقررات باشد نه قانون‎گریز، نماینده باید دور از اغراض شخصی برخورد کند و وقت مجلس نیز به هدر نرود؛ چرا در این موضوع نماینده سراوان خلاف مقررات عمل کرد و با ماشین لوکس در گمرک حضور یافت و چنین اقدامی را انجام داد.

وی عدالت‎خواهی را از دیگر شاخصه‎های نمایندگان مجلس خواند و تصریح کرد: آیا به خاطر برخورد یک کارمند آن هم برخورد صحیح باید رئیس گمرک برکنار و وزیر استیضاح شود این اقدامات ضدعدالت است و ما از مجلس می‎خواهیم در این قصه‎ها تدبیری بیاندیشند، متأُسفانه به جای اینکه مجلس به امورات و مشکلات اقتصادی مردم بپردازد به موضوعات حاشیه‎ای پرداخته و از یک نماینده خلافکار حمایت کرده است.

مسئولیت را به‌شرط عمل به وظیفه قبول کنیم

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری با اشاره به مشغولیت‌های دنیوی و لزوم توجه به تبعات اخروی آن در خطبه‌های نماز جمعه گالیکش گفت: رهبری در ابتدای درس فقه خارج خودشان در هفته جاری به روایتی از پیامبر گرامی اسلام در خصوص اثرات و تبعات اخوی ریاست اشاره کردند و گفتند: هیچ‌کس نیست که بر 10 نفر یا بیشتر ریاست داشته باشد مگر درحالی‌که دستش را به گردنش بسته‌اند وارد محشر شوند.

وی افزود: مسئولین فکر نکنند که هر طریقی که عمل کردند کسی با آن‌ها کار ندارد؛ آیا در دوران مسئولیت فرزند و هم‌حزبی‌های شما با دیگرآن‌یکسان هستند یا خیر؛ اولش این است که با دست‌بسته وارد محشر می‌شوید.

خطیب جمعه گالیکش اضافه کرد: برخی از افراد برای رسیدن به کرسی‌های ریاست، مجلس و ... خودشان را به آب‌وآتش و درودیوار می‌زنند تا صندلی ریاست برسند.

حجت‌الاسلام دلبری اظهار داشت: همین انسان مسئول اگر نگاهش به‌جایگاه مسئولیت نگاه تکلیف گرایی و توجه به امور اخروی باشد آثار و برکات زیادی را برای جامعه به همراه می‌آورد.

امام‌جمعه گالیکش شایسته‌سالاری و قرار گرفتن افراد لایق در مناسب و مسئولیت‌ها، دوری پارتی‌بازی و قوم‌وخویش‌بازی و...، عدم کوتاهی و قصور مدیران در همه سطوح و افزایش امنیت ملی کشور، کاهش بداخلاقی سیاسی و تخریب دیگران، کاهش هزینه ناشی از رقابت‌های انتخاباتی، توجه به شاخصه‌های اسلامی در سپردن مناسب مدیریتی را ازجمله آثار و برکات استفاده از مدیران لایق و تکلیف گرا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اگر نگاه مدیران این‌گونه نبود و سایر مسائل را در کارشان لحاظ کردند این قضیه باعث عقب‌ماندگی و رشد پدیده‌های زشت و ناپسند در جامعه خواهد شد.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: اگر می‌توانید به وظیفه خودمان عمل کنیم مسئولیت قبول کنیم وگرنه مسئولیت را بگذاریم برای کسی که لایق است.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به لزوم بازخوانی فتنه 88 و عبرت از آن برای فتنه‌های فراروی نظام گفت: با توجه به اینکه در آستانه یوم‌الله نهم دی‌ماه روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» قرار داریم بازخوانی آن در جامعه جدی گرفته شود.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی در فتنه 88 در قالب و بستر جنگ نرم به دنبال چهار تغییر در جامعه ایران اسلامی بودند؛ تغییر باور مردم در انتخابات، تغییر افکار مردم در عدم برگزاری انتخابات سالم، تغییر رفتار با اعتراض‌های خیابانی و گام چهارم تغییر ساختار سیاسی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب در عدم تمکین بر خواسته‌های غیرقانونی و نامشروع سران و عناصر فتنه امید دشمن ناامید شد و عملاً دشمنان در نقشه خود شکست خوردند.

وی افزود: دشمنان در فتنه 88 از 10 تاکتیک و جنگ نرم دروغ بزرگ، مبهم‌گویی و شایعه‌پراکنی، تصدیق اشخاص معروف، استفاده از نمادهای مذهبی و ملی، شخصیت‌سازی و ترور شخصیت، تکرار زمان‌بندی‌شده، ارائه پیشگویی‌های فاجعه‌آمیز، استفاده از جاذبه‌های جنسی و ادعا به‌جای واقعیت استفاده کردند.

به گفته امام‌جمعه گالیکش، دشمنان پس از فتنه 88 رویکرد سازش را سر راه ما قراردادند تا ایران اسلامی را وادار به همکاری با دشمنان بخصوص آمریکا کنند، دست به رویکرد جنگ زد برای نابودی ایران اسلامی، دست به رویکرد تغییر از درون زد برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و امروز هم به دنبال بازدارندگی و محدودیت ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف ملی منطقه‌ای است؛ اما با حضور مردم و جدیت دولت‌های از اول انقلاب تاکنون و بیانات و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دشمنان با شکست‌های مفتضحانه‌ای روبرو شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده بزرگ قرن است تصریح کرد:: در 40 سالگی انقلاب قرار داریم وقتی به فرهنگ عمومی و معارف دینی مراجعه می‌کنیم می‌بینیم 40 سالگی از یک‌سو نشانه پختگی و کمال تلقی می‌شود و از سوی دیگر تقارن با آغاز و شروع مرحله‌ای از حیات است؛ لذا لازم و ضروری است مسئولین و سران قوا دستاوردهای این نظام مقدس را در 40 سالگی انقلاب را خصوصاً برای نوجوانان و جوانان و نسل‌های بعدی بازگو کنند.

حجت‌الاسلام دلبری گفت: انقلاب اسلامی ایران در حدوث، پیروزی و بقای آن‌یک انقلاب مردم پایه است و با سایر انقلاب‌های جهان متفاوت است.

خطیب جمعه گالیکش اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب باید به نسل جدید گفته شود؛ نواقص آن برطرف شود و یک روایت صحیح از 40 سال انقلاب اسلامی ایران بیان بشود و در آن از مؤلفه‌هایی مانند امینت، استقلال سیاسی، عدالت، آزادی، مردم‌سالاری، پیشرفت اقتصادی منطقه‌ای کشورمان ارائه شود.

امام‌جمعه گالیکش با اشاره به اینکه حال که چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را می‌خواهیم جشن بگیریم آیا انقلاب ما کارآمد بوده است یا خیر گفت: برای رسیدن به جواب باید مقایسه‌ای داشته باشیم بین 40 ساله انقلاب اسلامی و نظام فاسد پهلوی در خصوص عملکردها، خدمت‌رسانی‌ها، دستاوردها، رفع نواقص و مشکلات، وابستگی‌ها و ذلت‌ها؛ همه این‌ها را اگر مدنظر داشته باشیم می‌بینیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس ما با همه مشکلاتی که این روزها داریم باز کارآمدتر از گذشته بوده و است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی این شهر با بیان اینکه سوخت اصلی موشک‌های عملیات وعده صادق حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود اظهار کرد: ضربه تنبیهی و بازدارنده نیرو‌های مسلح با محوریت نیروی هوافضای سپاه، مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را در تراز جدید در دیپلماسی و نظام بین‌المللی به رخ کشید و هیبت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم گسیخت.

وی افزود: ضربه تاریخ ساز ایران یک پرده‌برداری جدید از ایران انقلابی در نگاه جهانیان و به ویژه جهان اسلام بود. برای تنبیه فزاینده وقاحت افسار گسیخته رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر، این حمله یک تصمیم استراتژیک عقلانی و یک ضرورت گریز ناپذیر برای دفاع از خاکمان بود.

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: ضربت ترکیبی که شنبه شب به رژیم صهیونیستی وارد شد کف توانمندی‌های ایران بود، اما در مقابل اسرائیل با حداکثر توانمندی‌های را دارای و پدافندی نتوانست موشک‌ها و پهپاد‌های مهاجم را عقب براند.

حجت الاسلام والمسلمن آل‌هاشم ادامه داد: این ضربه هوشمندانه محصول تصمیم یک رهبر انقلابی  و آگاه است که گفتند: "ما رژیم صهیونیستی را پشیمان می‌کنیم. " چرا که آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در قامت فرمانده کل قوا، با تدبیر و عقلانیت و شجاعت، جلوی شرارت رژیم صهیونیستی و فریب و نیرنگ نظام سلطه را گرفت.

وی اضافه کرد: ضربه موشکی و پهپادی حیرت آور ایران به همه نشان داد سرنخ تحولات سریع غرب آسیا دست کیست و نظم جدید غرب آسیا با کدامین اراده به سمت اقتدار و ساماندهی پیش می‌رود.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: با این عملیات نقش جایگاه و ارزش جمهوری اسلامی ایران در میان ملت فلسطین و جهان اسلام ارتقا یافت و نقش و نفوذ بیشتر جمهوری اسلامی در غرب آسیا تسهیل کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: عملیات وعده صادق علاوه بر کارکردهایش در حوزه بازدارندگی و تنبیه رژیم و البته جایگاه ایران در چشم ملت‌های منطقه موج جدیدی را در بستر سیاست داخلی نیز ایجاد کرد. شکل گیری یک اجماع ملی در حمایت از حمله تنبیهی ایران به رژیم اشغالگر قدس یکی از نکات ماست که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات نشان داد که جامعه ایران با وجود اختلاف سلیقه در داخل در مقابل دشمن ید واحده است و موجب همبستگی بین ایرانیان شد؛ چون همه مردم کشورمان خودشان را در این عملیات سهیم می‌دانند. در واقع سوخت اصلی موشک‌های پرتاب شده حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه تبریز افزود: بار دیگر مردم دنیا ریاکاری و حاکمیت استاندارد‌های دوگانه را در اردوگاه استکبار غربی مشاهده کردند. نظام سلطه تلاش کرد تا آبروی رفته در حوزه نظامی را در میدان دیپلماسی جبران کند، اما در شورای امنیت نیز ناکام ماند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است سپاه " مولود مبارک انقلاب اسلامی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده بی سابقه‌ای است.

وی افزود: سپاه در طول حیات مبارک خود به مصداق فرمایش امیرالمؤمنین امام علی بن ابیطالب(علیه السلام) دژ مستحکم و پناه مردم اعم از مسلمان غیر مسلمان شیعه و سنی زن و مرد، روستای و شهری و تمام مردم ایران و ملت‌های مستضعف منطقه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: سپاه زینت نظام اسلامی است. مردم ایران سپاه را در پناه خود می‌دانند. این جناح و آن جناح و این گروه و آن گروه و این تشکل و آن تشکل هم ندارد. سپاه از مردم و برای مردم است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران امروز بحمد الله فهرست بلندی از افتخارات و تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی و سازندگی و جنگ نرم را در اختیار دارد. سپاه و نیرو‌های مسلح عنصر اقتدار کشور هستند و باید تقویت و حمایت شوند.

خطیب نمازجمعه تبریز سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پیشکسوتان و رزمندگان غیور این نهاد انقلابی و به فرماندهان و کارکنان و بسیحیان تبریک و تهنیت گفت.

دیگر خبرها

  • آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است
  • آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد