Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مصاحبه سبک سیمئونه در طفره رفتن از پاسخ شفاف دادن به سوالات را به وضوح مشاهده می‌کنید! داستان ظاهرا کاملا جدی است.

طرفداری - دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید شاید به طور غیرمستقیم تایید کرد که جدایی لوکاس هرناندز از این تیم جدی است.

اتلتیکو مادرید فردا در هفته هفدهم لالیگا میزبان اسپانیول خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سیمئونه مطابق انتظار بیشتر از هر چیزی که مسئله جدایی احتمالی لوکاس هرناندز از این تیم و پیوستنش به بایرن مونیخ اختصاص داشت. چیزی که در ابتدا فقط یک شایعه به نظر می‌رسید ولی ظاهرا کاملا جدی است.

به گزارش AS، سیمئونه می‌گوید:

می‌توانید تضمین بدهید که لوکاس در اتلتی می‌ماند؟

چیزی که می‌توانم اطمینان بدهم این است که با او حرف زدم. با باشگاه هم همین طور. الان همه می‌دانند من چه فکری می‌کنم و دوست دارم چه اتفاقی بیفتد. امروز که لوکاس با ما است و نمی‌توان حرفی از ماندن یا رفتن او زد. اگر لوکاس مصدوم نبود، فردا بازی می‌کرد. شخصا از حرف زدن درباره شایعات و فرضیات خوشم نمی‌آید. لوکاس اینجا است. آیا تصمیم بایرن مونیخ را برای پرداخت بند آزادسازی لوکاس درک می‌کنم؟ لوکاس اینجا است و نمی‌توانیم از این بحث خارج شویم. درک می‌کنم حرف از فرضیه‌ها و اتفاقی که رخ نداده، صفحات روزنامه‌ها را پر می‌کند. از نیاز شما به تولید تیتر هم باخبرم و می‌دانم خیلی خوب این کار را انجام می‌دهید! 

اگر لوکاس برود، چه تاثیری روی تیم و شما می‌گذارد؟ پیش بینی تاثیر اتفاقی که نیفتاده کار سختی است. هرگز تصور اتفاقاتی که نیفتاده را نمی‌کنم و اگر قرار به تصور کردن هم باشد، همیشه اتفاقات خوب و مثبت را تصور می کنم چون فردی خوش بین هستم. لوکاس از علاقه ما به خودش خبر دارد و ما از کیفیتش باخبریم. این قابل درک است که ظاهرا بایرن می‌خواهد بند آزادسازی او را فعال کند. بعد از آن مسئله به تصمیم او و کاری که باشگاه انجام می‌دهد، بستگی دارد.

حرف‌های کورتوا درباره شما؟

احترام بسیار زیادی برای تیبو قائلم. او منظور مرا نفهمید. آیا خودم را پوپولیست می‌دانم؟ اسمم دیگو است. نام کاملم: دیگو پابلو سیمئونه. با همه نقاط ضعف و قوتم!

آیا تمدید قرارداد سنگین گریزمان اثر منفی روی رختکن گذاشته است؟

با توجه به ماجرای لوکاس، درک می‌کنم که احتمال مطرح کردن چنین سوالی هم وجود دارد. اما تا جایی که به من مربوط می‌شود، ما فردا بازی بسیار مهمی با اسپانیولی داریم که به شدت به امتیازات این بازی نیاز دارد چون اخیرا روی نوار باخت‌هایی است که بعضا لایقش نبود. در بازی فردا گابی هم در واندا مترو پولیتانو خواهد بود. کسی که مدتی قبل ما را ترک کرد و وجودش برای هواداران اهمیت زیادی دارد. درباره لوکاس من نظرم را به او و باشگاه گفته‌ام و امیدوارم هواداران هم فردا محبت‌شان را نشان بدهند. در حضور گابی که بهترین فرد برای انعکاس ارزش‌های اتلتیکو مادرید است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت