Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بنیاد سینمایی فارابی در بازه زمانی نیمه دوم سال ۱۳۹۶ تاکنون، از ۱۷ پروژه سینمایی حمایت کرده است.

بنیاد سینمایی فارابی به منظور شفاف‌سازی حمایت‌ها و توسعه آن و نیز تغییر شیوه‌ ارائه تسهیلات به پروژه‌های سینمای حرفه‌ای، از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ شیوه جدید پرداخت وام را در تعامل با صندوق اعتباری هنر Art آغاز کرد و در این روش، آثار سینمایی، پس از معرفی به "صندوق اعتباری هنر" حمایت‌های لازم را در قالب وام از "صندوق کارآفرینی امید" دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در سال ۱۳۹۶ پنج پروژه سینمایی، و تا آذر سال جاری دوازده پروژه سینمایی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

شایان ذکر است تعداد هفت درخواست اخذ تسهیلات از تهیه کنندگان آثار سینمای حرفه‌ای، جهت پروژه های سینمایی بررسی شده که به زودی پس از هماهنگی لازم، وام مورد نیاز را از صندوق کارآفرینی امید دریافت خواهند کرد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سارا از وقتی ازدواج کرد مجبور به همخوابی با تمام مردان خانواده شوهرش بود این مرد کثیف فیلم و عکس های تجاوز اش به دختران را به فروش می گذاشت +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چوپان دروغگو در اصفهان یک تابوت را 3 میلیارد تومان فروخت ! کشف جسد جزغاله شده مرد ثروتمند داخل بنز میلیاردی اش مرد قاچاقچی همسرش را در خانه و در مقابل دوربین سلاخی کرد+عکس پیرزن 100 ساله قبل از دفن شدن زنده شد ! این زن واقعا پوست شوهر سومش را کند و از قلاب قصابی آویزان کرد +عکس تمامی زندانیان مهریه شهرستان قلعه گنج کرمان آزاد شدند واکنش عجیب به فرار دختر دانش آموز از اقدام شیطانی راننده سرویس خودکشی مرگبار مرد جوان حادثه ای دردناک را برای یک زن رقم زد+عکس واکنش دادستان ایذه به خودکشی پسر 11 ساله +عکس تلخ 4 مرد مخوف بخاطر 500 میلیون تومان پیرمرد سمنانی را شکنجه کردند! برای زلزله تهران آماده اید !؟ کری خوانی عجیب امیر علی‌اکبری برای رقیب روسی اش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنر Art عکس حمایت رامبد جوان میلیونی نرگس آبیار عکس فیلم خودکشی ویدیو ها پسر مرد زن بیمارستان دانش آموز مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنکبوتی به نام رامبد جوان ! | همه نامگذاری های عجیب جانوران
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم