Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:01:03 GMT

کرانچار: قطعا از پِک استفاده می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۱۶۳۰

کرانچار: قطعا از پِک استفاده می‌کنیم

زلاتکو کرانچار می گوید، قطعا از پک برای آماده سازی در جهت المپیک استفاده خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید در پایان دیدار برابر سوریه که با نتیجه 3 بر 1 به سود امیدهای ایران خاتمه یافت، در مورد این بازی گفت: در مسابقه امروز برخلاف دیدار قبلی بازی روان‌تری را ارائه کردیم و خلاقیت بیشتری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی پس از آنکه گل اول را دریافت کردیم، بازیکنان دست از اجرای دستورات تاکتیکی نکشیدند و سعی کردند همه دستورات را اجرا کنند.


وی ادامه داد: ما به لحاظ تاکتیکی از اول تا آخر بازی بر حریف مسلط بودیم، در مجموع از هر دو مسابقه دوستانه‌ای که داشتیم، راضی هستم.


کرانچار در مورد درگیری هایی که در مورد استفاده از پک ایجاد شده و اینکه قصد استفاده از این مجموعه را دارند یا خیر، بیان کرد: ما در دور نخست تمرینات و تا اردوهایی که تاکنون داشته‌ایم، با توجه به اینکه بازیکنان به واسطه حضور در لیگ آماده بودند، نیازی نبود که از پِک استفاده کنیم، اما از این به بعد که وقفه لیگ وجود دارد، قطعاً از پِک استفاده خواهیم کرد. آنجا ملک خصوصی هیچ‌کس نیست و متعلق به همه تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران است.


سرمربی کروات تیم امید در مورد اینکه آیا تیمش می تواند به المپیک راه یابد، افزود: قطعا هم ما (کادر فنی) و هم بازیکنان کار سختی برای برآورده کردن آرزوی مردم داریم؛ ولی مسابقات ما نشان داد که بازیکنان اشتیاق و درک لازم را دارند. قطعا مردم مطمئن باشند که جوان های ما بالغ هستند و درک و فهم دارند نسبت به آرزوی مردم و تمام تلاششان را می کنند.

زلاتکو کرانچار(سرمربی) تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند