Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزفول - ايرنا - استاندار خوزستان با اشاره به اعتراضات کارگري شرکت کشت و صنعت نيشکر هفت تپه گفت: دشمن تمام تلاش خود را براي سوء استفاده از اعتراضات کارگري به کار گرفت و خواب ها براي ضربه زدن به نظام ديده بود.

به گزارش ايرنا غلامرضا شريعتي روز جمعه در سفر به شوش در جريان آيين آغاز عمليات اجرايي 2 طرح خدماتي رفاهي در شهر الوان شوش افزود: دشمن قصد داشت با سوء استفاده از اعتراضات کارگري به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ضربه بزند ولي اين توطئه با هوشياري، درايت و لطف خداوند متعال خنثي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: اين مشکل توجه همه را جلب کرده بود که با تدبير، درايت و حوصله مسئولان استان و شهرستان و همچنين کارگران، مالک و کارفرا برطرف شد.
کارگران شرکت کشت و صنعت نيشکر هفت تپه چندي پيش در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق معوقه و بازگشت کارخانه به بخش دولتي 27 روز دست از کار کشيده بودند که با پرداخت حقوق معوقه و تغيير مديرعامل اين شرکت فعاليت خود را از سر گرفتند.
** ميراث فرهنگي خوزستان مغفول مانده است
استاندار خوزستان با اشاره به ظرفيت هاي فراوان گردشگري و مذهبي شهرستان شوش گفت: اين شهرستان همواره پذيراي گردشگران داخلي و خارجي است.
وي با بيان اينکه تمرکز توجه ها در خوزستان به ظرفيت هايي نظير پتروشيمي، نفت، بنادر و کشاورزي بوده است، افزود: ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان خوزستان با توجه به وجود ديگر ظرفيت ها مغفول مانده اند.
شريعتي توليد ثروت و توزيع عادلانه آن را از مزيت هاي بخش گردشگري خواند و اظهار داشت: مسئولان ميراث فرهنگي استان بايد به صورت جدي و خاص عقب ماندگي هاي استان را جبران کنند.
وي افزود: ميراث فرهنگي دراين مدت موفق عمل نکرده و انتظار بر اين است که مديريت جديد دراين زمينه تلاش بيشتري داشته باشد.
** رفع مشکلات پل ورودي شوش پيگيري مي شود
استاندار خوزستان همچنين در جريان بازديد از آخرين وضعيت پل ورودي شهر شوش گفت: رفع مشکلات اين پل پيگيري مي شود.
وي در ديدار با امام جمعه شوش اظهار داشت: 2 طرح خدماتي رفاهي در حوزه گردشگري امروز در شوش کلنگ زني شد که اميدواريم با بهره برداري از اين طرح ها علاوه بر ايجاد اشتغال و توسعه منطقه خدمات بهتري در حوزه گردشگري ارائه شود.
شريعتي با تقدير از خدمات فرهنگي و تلاش هاي امام جمعه شوش، رئيس دادگستري و دادستان شوش براي ايجاد صلح و سازش بين طايفه ها و پيگيري رفع مشکلات کارگران هفت تپه گفت: اقدامات خوبي براي حفظ امنيت در شهرستان شوش توسط اين مسئولان انجام شده است.
استاندار خوزستان همچنين با حضور در کنار رودخانه کرخه در جشن فرهنگي شهرستان شوش به ميزباني بخشداري وشهرداري فتح المبين شرکت کرد.
وي با بيان اينکه جشن هاي فرهنگي تمام شهرستان هاي خوزستان برگزار مي شود، افزود: اين جشن ها با موافقت شوراي اجتماعي کشور تاکنون در شهرهاي ايذه و شوش برگزار شده اند.
** شهرستان شدن کرخه در حال پيگيري است
شريعتي اظهار داشت: پس از کش و قوس هاي فراوان و حدود يک سال و نيم تلاش ابتداي دي ماه امسال پس از بازديد از بخش شاوور پرونده شهرستان شدن شهرستان کرخه به هيات دولت خواهد رفت.
وي با بيان اينکه اين شهرستان شامل شهرهاي شاوور و الوان و 120 روستا خواهد بود، افزود: براي تامين اعتبار و ساخت يادمان شهداي شاوور و الوان پيگيري لازم انجام مي شود.
نماينده مردم شوش در مجلس شوراي اسلامي نيز با تشکر از بخشدار شاوور و شهردار الوان گفت: انتظار داريم اين طرح ها در زمان تعيين شده به بهره برداري برسند و در حد کلنگ زني باقي نمانند.
سيد راضي نوري رضايت مردم را موجب بقاي انقلاب و نظام دانست و افزود: متاسفانه در دولت هاي گذشته چهارهزار و 200 طرح همچنان باقي مانده است که نياز به تامين اعتبار دارند.
وي خواستار اهتمام جدي براي ساخت، توسعه و تجهيز يادمان شهداي شهر الوان و شاوور شد و گفت: انتظار مي رود با توجه به ظرفيت هاي شهرستان شوش، بخش خصوصي به اين موضوع ورود کند و ظرفيت هاي مغفول مانده را به فعل برساند.
** بيش از 500 برنامه در هفته فرهنگي شوش برگزار مي شود
فرماندار شوش نيز با اشاره به برگزاري هفته فرهنگي اين شهرستان گفت: افزون بر 500 برنامه مختلف فرهنگي در اين ايام در شهرستان شوش اجرا مي شود.
عدنان غزي افزود: اين هفته فرهنگي در شهر و روستا و با گويش هاي فارسي، لري، بختياري وعربي و با موضوعات قرآن، نماز و عترت، موسيقي، شعر ادبيات، جنگ شادي و جشنواره اسب و شتر بوده است.
وي گفت: هدف از اجراي اين هفته فرهنگي بالابردن روحيه، نشاط، اميد و شادابي در بين شهروندان شهر و روستا است.
هاشم خنفري شهردار الوان نيز ضمن ارايه گزارشي از وضعيت شهر الوان و 2 طرح خدماتي و رفاهي اظهار داشت: الوان با توجه به نزديکي به زيگورات چغازنبيل، جاده ترانزيتي و رودخانه کرخه مي تواند زمينه رفاه و آسايش و رونق منطقه بويژه اشتغال را فراهم کند.
به گزارش ايرنا عمليات اجرايي 2 طرح خدماتي رفاهي روز جمعه در آييني با حضور استاندار خوزستان و جمعي از مسئولان محلي و استاني در شهر الوان بخش شاوور از توابع شوش آغاز شد.
7280/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۴۲۹ دانشجو خراسان شمالی در اردوی راهیان نور

۱۴۲۹ نفر از دانشجویان و ۲۸۹۵ دانش‌آموز خراسان شمالی در راهیان نور امسال شرکت داشتند.

به گزارش خبرنگار دانشجو، اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور و تجلیل از فعالین اردوی راهیان نور امشب در بجنورد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در این همایش اظهار کرد: راهیان نور مثل اربعین و محرم و سایر برنامه‌های مذهبی، یکی از ابزار‌های فرهنگی است که تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین مقابله با توطئه‌های دشمن دارد.

وی افزود: تهاجم فرهنگی و  همه جانبه دشمن پس از جنگ تحمیلی با هدف نابودی جمهوری اسلامی همواره در حال انجام است که راهیان نور و سایر برنامه‌های فرهنگی موجب برهم زدن برنامه‌ریزی آنان شده است.

نوری ادامه داد: کمیت و کیفیت برگزاری راهیان نور امسال نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است و جوانان اصلی‌ترین مخاطب و همراه این سفر و برنامه هستند.

محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در این همایش اظهار کرد: دانش‌آموزان ایران پس از گذراندن دوره آموزشی مجازی در ایام کرونا، نیاز دوچندان به سفر‌ها و برنامه‌های باصفا و تاثیرگذاری، چون راهیان نور دارند.

وی افزود: امروزه تمرکز ما باید بر تقویت و ایجاد انگیزه، امید و روحیه جهادی در بین مدیران و مسولان دستگاه‌های اجرایی باشد.

اسماعیل فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز اظهار کرد: در سال جاری راهیان نوری با قدرت و رشدی دو و نیم برابری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

وی افزود: انتخابات با مشارکت بالا در خراسان‌شمالی شمالی یکی از نتیجه‌های اصلی راهیان نور است؛ مردم خراسان‌شمالی با مشارکت خود توطئه‌های دشمن را در زمینه دو قطبی سازی خنثی کردند.

فرمانده سپاه جوادالائمه ادامه داد: در انتخابات اخیر از جناح‌های مختلف حضور داشتند و منتخبان اصلی مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

عین‌الله حاتمی معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز در حاشیه مراسم گفت: اردوی راهیان نور در سال جاری در دو مرحله تابستان در غرب و زمستان در جنوب کشور برگزار شد؛ ۷ هزار و ۲۰۰ نفر در جریان این دو مرحله به راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: ۱۴۲۹ نفر از دانشجویان و ۲۸۹۵ دانش‌آموز در راهیان نور امسال شرکت داشتند.

در پایان از برترین دلنوشته‌های ره‌آورد سرزمین نور و  عوامل فعال در اجرای راهیان نور تقدیر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه حجاب و عفاف در گیلان
  • ما در معرض تهاجم فرهنگی هستیم
  • عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • دشمنان بنیان خانواده‌های ایرانی را هدف گرفته‌اند
  • تحلیل عجیب جمیله علم الهدی از اعتراضات دانشگاه
  • تحلیل عجیب جمیله علم الهدی از اعتراضات دانشگاه در سال ۱۴۰۱
  • صحبت های جدید جمیله علم الهدی درباره اعتراضات سال ۱۴۰۱
  • «خواب پنبه‌دانه» تحلیلگر اسرائیلی و واکنش تند تهران
  • حاتمی: شجاعی و نکونام شناختی از مربیگری هم ندارند/ عنایتی خواب‌های بدی برای اوسمار دیده
  • شرکت ۱۴۲۹ دانشجو خراسان شمالی در اردوی راهیان نور