Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@00:20:48 GMT

مديران نظارت بيشتري بر بازار داشته باشند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۱۶۳۵

مديران نظارت بيشتري بر بازار داشته باشند

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- امامان جمعه هرمزگان در خطبه هاي اين هفته نماز با تاکيد بر تلاش مسوولان براي رفع مشکلات اقتصادي مردم، بيان داشتند: مديران بايد نظارت بيشتري بر بازار داشته باشند تا برخي ها با سوء استفاده از شرايط ، نظم اقتصادي را برهم نزنند.

به گزارش ايرنا، خطيبان جمعه هرمزگان در بخش ديگري از صحبتهايشان در خطبه هاي اين هفته نماز با اشاره به مناسبت ها و مسايل روز کشور، مسايل سياسي دنيا به ويژه اعتراض هاي گسترده در کشور فرانسه و وضعيت مردم مظلوم يمن را نيز مورد اشاره و بحث قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بيان مسايل محلي و استاني و تاکيد بر تلاش مسوولان هرمزگان براي رفع مشکلات مردم در دسترسي به راه هاي ارتباطي و اشتغال از جمله ديگر مباحث و محورهاي مهمي بود که از سوي خطيبان جمعه هرمزگان مطرح شد.
**قشم
امام جمعه قشم گفت: برخورد دولت فرانسه با اعتراض هاي مردم اين کشور مايه شرمساري آناني است که دم از حقوق بشر و آزادي مي‌زنند.
حجت الاسلام ميثم تارم در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته قشم افزود: فرانسه که از مدعيان آزادي، فرهنگ و ادب است امروز در واکنش به اعتراض هاي به حق مردمش، آنان را در مقابل ديدگان جهانيان سرکوب مي‌کند.
وي ادامه داد: اين درحالي است که اين مدعيان اقدامات نيروهاي نظامي جمهوري اسلامي ايران را در مقابله با انسان‌هاي شرور براي حفظ امنيت مردم محکوم مي ‌کنند.
امام جمعه قشم با انتقاد از سکوت جوامع بين المللي و مدعيان حقوق بشر در خصوص جنايات انساني انجام شده در يمن، تصريح کرد: حضور مستقيم آمريکا و انگليس و کشتار هزاران کودک مظلوم و زنان بي‌پناه يمني نيز نتوانسته است ائتلاف سعودي را از باتلاق يمن نجات دهد.
وي در ادامه سخنان خود بيان داشت: برخي براي دستيابي به پست و مقام، مسيرهاي نادرستي مانند تخريب شخصيت رقيبان را در پيش مي‌گيرند که با معارف اسلامي و انساني در تضاد است.
امام جمعه قشم هدف دشمن از جنگ اقتصادي و رواني را ايجاد اختلاف و تفرقه در داخل کشور دانست و خاطرنشان کرد: مسوولان به ويژه سران قواي سه ‌گانه بايد اظهار نظرها و موضع‌ گيري‌هاي خود را به صورت عاقلانه مطرح کنند.
**بندرخمير
امام جمعه بندرخمير در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به سفر اخير رييس مجلس شوراي اسلامي به اين شهرستان، گفت: در اين سفر مسايل و مشکلات مردم شهرستان مطرح شد که اميدواريم از سوي مسوولان مورد پيگيري قرار گيرد.
حجت الاسلام عليرضا صفايي تصريح کرد: در اين سفر کلنگ احداث بندر چندمنظوره خمير با هدف رونق اقتصادي اين شهرستان به زمين زده شد که اميدواريم در موعد مقرر به بهره برداري برسد.
وي ادامه داد: يکي از مهمترين مشکلات اين شهرستان مساله بيکاري است که در صورت بهره برداري به موقع از بندر چند منظوره خمير بخش قابل توجهي از اين مشکل حل خواهد شد.
امام جمعه بندرخمير تاکيد کرد: مي توان مسايل و مشکلات اقتصادي کشور را با تکيه بر ظرفيت هاي داخلي و بهره مندي از نيروهاي متخصص و متعهد و همراهي مردم برطرف کرد.
وي با تاکيد بر حفظ وحدت و اتحاد در ميان مسلمانان، افزود: بايد با تقويت هر چه بيشتر وحدت در برابر توطئه هاي دشمنان ايستادگي کرد.
**بندرلنگه
امام جمعه بندرلنگه در خطبه هاي اين هفته نماز با انتقاد از مسايل اخير مطرح شده در مجلس گفت: اگر کارمندي تخلف کرده بايد برابر قانون با وي برخورد شود و مطرح کردن مسايل پيش پا افتاده در مجلس بسيار زشت است.
حجت الاسلام سيدمحمد جواد رکني تصريح کرد: متاسفانه بر اثر آتش ‌سوزي در يکي از مدارس زاهدان، چند نفر از دانش آموزان جان خود را از دست دادند، اما کسي واکنشي به اين مساله نشان نداد.
وي ادامه داد: اما براي يک مشکل پيش آمده ميان يک نماينده مجلس و يک کارمند ، در مجلس موضع گرفته شد تا جايي که مي خواهند وزير را استيضاح کنند.
امام جمعه بندرلنگه تاکيد کرد: بايد برابر قانون با تخلف ها برخورد شود و اجازه نداد مسايل کوچک در مجلس که جاي تصميم گيري هاي مهم است، مطرح گردد.
**رودان
امام جمعه شهرستان رودان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بيان داشت: اين شهرستان با کمبودهاي بسياري در بخش هاي آموزشي، راه و اشتغال مواجه است و مسوولان بايد براي حل آنها تلاش ويژه اي داشته باشند.
حجت الاسلام مهدي دري تصريح کرد: يکي از مهمترين ظرفيت هاي اقتصادي رودان، کشاورزي است که در صورت رونق بخشي به اين حوزه، مي توان بسياري از مشکلات اين شهرستان را برطرف و اشتغال پايدار ايجاد کرد.
وي وجود 64 مدرسه تخريبي، ايجاد راه‌هاي ارتباطي مناسب و احداث زمين چمن مجموعه ورزشي شهيد چمران رودان را مهم‌ترين خواسته‌هاي مردم اين شهرستان عنوان کرد و گفت: از مسوولان خواستاريم تا نگاه ويژه اي نسبت به حل مشکلات اين شهرستان داشته باشند.
امام جمعه رودان تاکيد کرد: به فرمايش رهبر معظم انقلاب، مسوولان بايد براي حل مشکلات موجود به صورت جهادي تلاش کنند.
حجت الاسلام دري در بخش ديگري از صحبتهاي خود بر هوشياري مردم در برابر تهاجم فرهنگي دشمن عليه کشورمان تاکيد کرد.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند