Web Analytics Made Easy - Statcounter

دعوای زن و شوهری یکی از رایج ترین اتفاقات است که می تواند حتی از همان روز اول عروسی شروع شود، بنابراین نمی توان گفت هیچ زوجی نباید دعوا کنند. مشکل از زمانی آغاز می شود که دعواها پرتکرار و حاوی توهین به یکدیگر می شود.برخی زوج ها مدام با یکدیگر درگیر می شوند و برایشان مهم نیست که این اتفاق کجا رخ می دهد برای مثال در مهمانی، در حضور دیگران و با صدای بلند به یکدیگر توهین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نظر می رسد این مشکل را می توان تا حدی کنترل کرد تنها کافیست به این موارد دقت کنید:

_در هنگام دعوا از مرز ادب خارج نشوید، داد و فریاد یک طرف است و بی احترامی طرف دیگر. پس حد نگه دارید
_به خانواده و عزیزان یکدیگر توهین نکنید
_رشته کلام را از دست ندهید. گاهی ساعتها دعوا می کنید و اصلا یادتان می رود دعوا از کجا شروع شد. این یعنی شما تنها به دنبال راهی برای توهین به یکدیگر بوده اید
_گاهی چند روز از یکدیگر دور شوید. تنها سفر کنید یا حتی سعی کنید در خانه کمتر با هم رو به رو شوید. دلتنگی گاهی تبدیل به علاقه می شود
_روزهای خوش خود را مرور و تکرار کنید
_بی مناسبت به یکدیگر هدیه دهید
_اصول احترام به سلایق یکدیگر را تمرین کنید
_در حضور بچه ها یا غریبه ها به یکدیگر توهین نکنید
_تمرین کنید خواسته های خود را با لحن آرام مطرح کنید
_سعی کنید وقتی مهار دعوا از کنترلتان خارج می شود سریع سکوت کنید، شوخی کنید یا حتی فضای دعوا را ترک کنید تا کار به مرحله بی احترامی شدید نرسد
_دیگان را شاهد نگیرید، مثلا وسط دعوا از اطرافیان نظر نخواهید. بالغ باشید و خود با مشکلات رو به رو شوید
_به مشاور خانواده مراجعه کنید

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات حمایتی از فلسطین در سراسر آمریکا و دانشگاه های این کشور را به گردن روسیه انداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ایرلندی RTE اذعان کرد که احساسات طرفدار فلسطین می‌تواند بر حمایت بایدن در جریان رای‌گیری ریاست ‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تاثیر بگذارد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه خواهان انتخاب نامزد احتمالی جمهوری‌خواه یعنی دونالد ترامپ است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز با اشاره به گفته‌های پلوسی گفت: «این گفته‌ها را فقط می‌شود به عنوان توهین به آمریکایی‌ها و بی‌اعتنایی به دموکراسی تلقی کرد.»

در ماه ژانویه ۲۲۴، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از اف.بی.آی خواست تا در مورد تامین مالی گروه‌های طرفدار فلسطین تحقیق کند و ادعا کرد که درخواست‌های آنها برای آتش‌بس در غزه «پیام پوتین» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان