Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:09:22 GMT

شریفی بدشانس در گلزنی رباح ماجری! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۱۹۷۷

مهدی شریفی مهاجم تیم پرسپولیس در دیدار با پیشکسوتان سرخپوش، یک گل زد و یک بار هم با بدشانسی در گلزنی ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که محرومیت تیم پرسپولیس رسما به پایان رسید، شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل تیم پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفتند و موفق شدند با 2 گل برنده بازی شوند. سفیدپوشان میدان، گل دوم را در شرایطی به ثمر رساندند که سروش رفیعی هافبک تکنیکی سرخ ها به شریفی پاس داد و او دروازه بهروز سلطانی را گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی شریفی که از تابستان در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر می شود، اکنون از انگیزه بسیار زیادی برخورددار است. او یکنیم فصل در تمرینات و بازی های غیررسمی به میدان رفت اما حالا در شرایطی که گادوین منشا وضعیت خوبی در امر گلزنی ندارد، جواز بازی را پیدا کرده و امیدوار است همچون لیگ سیزدهم و چهاردهم، درخشان ظاهر شود.

در اواسط مسابقه مهدی شریفی که در جدال با مجتبی شیری مدافع تیم پیشکسوتان صاحب موقعیت خوبی شد و تلاش کرد تا با ضربه رباح ماجری دروازه سلطانی را دوباره باز کند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

 

او حالا بهترین پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن دارد و باید شایستگی های خود را با این لباس نشان دهد. در گذشته بازیکنان بسیار بزرگی این پیراهن را برتن داشتند و همین موضوع باعث شده تا از همین حالا فشار زیادی روی مهاجم سابق سپاهان به وجود بیاید.

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

مهدی شریفی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی شریفی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

 مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود.

به گزارش تسنیم، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون اصل نود: تخلفات عمده‌ای در بخش خصوصی سازی انجام می‌شود روحانی: واگذاری استقلال و پرسپولیس حتما انجام شود

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم