Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای کرد سوری موسوم به "قسد" گفت که این نیروها مخالفتی با برافراشته شدن پرچم سوریه بر فراز نهادهای دولتی ندارند. ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، جیهان احمد سخنگوی نیروهای "قسد" در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت شهر منبج و برافراشته شدن پرچم سوریه بر فراز نهادهای دولتی این شهر در واقع در ریف حلب گفت: "ما بخشی از سوریه هستیم و خواهان جدایی طلبی نیستیم اما می خواهیم که توافقی درباره اداره خودگردان امور خاص خود در چارچوب سوریه آزاد وجود داشته باشد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما خواهان آن نیستیم که درچارچوب یک کشور جدا یا نظایر آن باشیم فقط می خواهیم که اداره خودگردان در منطقه ما ایجاد شود و ما هیچ مشکلی با اینکه زیر هر پرچمی باشیم نداریم.

پنتاگون درباره سرنوشت پایگاه «التنف» در سوریه خبر دادکرملین: حضور آمریکا در سوریه کمکی به حل و فصل اوضاع نکرد

جیهان گفت: ما مشکلی با نظام نداریم و چند بار، طرف های مذاکره کننده و نماینده شورای سوریه دموکراتیک با نمایندگی از نظام جلسه گذاشتند. تلاش های ما امروز برای حفاظت از منطقه و دفع کردن خطر از آن است.

انتهای پیام/

R7969/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "سوریه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار سوریه اخبار سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از پایگاه شبکه خبری المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟