Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به این که اردبیل به قطب میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی تبدیل می‌شود گفت: در حال حاضر اردبیل آماده میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی است. ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

جمال پیله‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر اردبیل آماده میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی است و در این زمینه تمام شرایط آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تجهیزسازی استاندارد سالن رضازاده اردبیل به طور استاندارد انجام شده است گفت: این سالن در دنیا کم‌نظیر است و مجهزسازی این سالن رضایت نمایندگان فدراسیون‌های ورزشی را به دنبال خواهد داشت.

رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان - اردبیل| تیم شهدای مدافع حرم اردبیل به مقام ششم رسیداردبیل| لایق: میزبانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی قطعی شدرقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان ـ اردبیل| اوکراین با شکست صربستان به مقام هفتم رسیدرقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان ـ اردبیل| گرجستان 8 بر 2 از سد قرقیزستان گذشت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد بین‌المللی کشتی در اردبیل خبر داد و گفت: پیشنهاد این امر ارائه شده و امیدواریم برگزاری این رویداد نیز به میزبانی اردبیل برگزار شود.

پیله‌ور از تصویب اردبیل به عنوان قطب ورزشی کشور خبر داد و گفت: اردبیل شایستگی خود را در این رقابت‌ها نشان داده است و آماده برگزاری رویدادهای مهم ورزشی است.

وی تصریح کرد: برگزاری رویدادهای مهم ورزشی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی اردبیل است که این رقابت‌ها نقش اساسی در معرفی اردبیل دارد.

وی افزود: من از تماشاگران و مردم مهمان‌نواز اردبیلی تشکر می‌کنم که بار دیگر همت و اراده خود را با مهمان‌نوازی و حمایت از تیم‌ها نشان دادند.

انتهای پیام/ ت

 

R41374/P1336/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»