Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ در وضعیتی متفاوت نسبت به سایر زمان های این فصل، به ولز سفر می کنند.

طرفداری- درچارچوب رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های کاردیف سیتی و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت.

ورزشگاه تاریخ ساعت داور کاردیف سیتی 1 دی 1397 21:00 مایکل اولیور ورزشگاه کاردیف سیتی

وضعیت دو تیم

این مسابقه درحالی برگزار می گردد که شاهد رویارویی دو تیم هستیم که در این فصل از رقابت های لیگ برتر نمایش های خوبی را از خود نشان نداده اند و اکنون هردوی آن ها برای کسب موفقیت پا به این دیدار می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میزبان، کاردیف سیتی که پس از سال ها به لیگ برتر راه یافته است، هم اکنون با کسب 14 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفته و در ورزشگاه خانگی اش به دنبال دست زدن به کار بزرگی است. شاگردان نیل وارناکِ کارکشته فصل نسبتا پر فراز و نشیبی را تا به اینجای کار طی کرده اند و با توجه به داشته ها و وضعیت کنونی تیم های لیگ برتری، شاید در رتبه مناسبی نسبت به داشته هایشان قرار گرفته اند و به نظر هدف وارناک و مجموعه باشگاه ولزی، فقط بقا در لیگ برتر باشد. کاردیف در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه حساس به مصاف واتفورد رفت که برابر این تیم با نتیجه 3-2 مغلوب شد اما پیش از آن ولزی ها در خانه برابر ساوتهمپتون قرار گرفتند و با تک گل کالوم پترسون برآن ها غلبه کردند. فضای ورزشگاه کاردیف و بازی برابر هواداران این تیم می تواند برای هرتیمی مشکل سلاز باشد و قطعا سرمربی انگلیسی کاردیف در این دیدار به دنبال رقم زدن شبی خوب برای هواداران تیمش است. نقطه قوتی که در بازی ها کاردیف دیده شده، عملکرد خوب خط هافبک این تیم در شکل دادن به بازی و موقعیت سازی است، موردی که می تواند خط هافبک و دفاع حریفان را دچار مشکل کند.

در سوی دیگر میدان، تیم منچستریونایتد قرار دارد. تیمی که هدایت آن به تازگی در اختیار اوله گونار سولسشر قرار گرفته است. ژوزه مورینیو سرانجام پس از شکست برابر لیورپول اخراج شد و اتفاقی که پیش از این و در آن برهه پیش بینی نمی شد، بالاخره افتاد و مدیریت منچستریونایتد آقای خاص را از کار در جمع شیاطین برکنار کرد. اکنون هدایت منچستریونایتد به کسی سپرده شده که در کامبک های بزرگ تیم فرگوسن، همواره نام او یادآور همگان بوده است. نام اوله گونار سولسشر همیشه همه را ناخواسته به فینال لیگ قهرمانان اروپای سال 99 می برد. جایی که تعویض طلایی فرگوسن، سولسشر بود و ورق را در دیدار با بایرن مونیخ به سود شیاطین سرخ بازگرداند. اکنون تیمی که تنها 26 امتیاز از 17 بازی قبلش گرفته و در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد، به سولسشر، آقای کامبک شیاطین سپرده شده است. می توان گفت امید به سمت هواداران منچستریونایتد بازگشته و آن ها با شرایطی متفاوت نسبت به قبل در این فصل، به نظاره اولین بازی با سرمربی جدیدشان خواهند نشست. شوکی که به باشگاه وارد شده می تواند بسیار مثبت باشد و باید دید، ولز می تواند نقطه شروع خوبی برای دوران سرمربیگری اوله گونار در فوتبال انگلستان باشد یا خیر، گفتنی است که ولز و کاردیف، جایی هستند که سولسشر شروع مربیگری اش در آنجا بوده و اکنون این می تواند یک آغاز رویایی برای تعویض طلایی فرگوسن باشد. چرا که قطعا ساختن یک امپراطوری جدید، چیزی از جنس اصالت منچستری می خواهد!

به لحاظ وضعیت آمادگی تیم سولسشر هم باید گفت که این آن ها خیلی وضعیت خوبی ندارد و شرایط شان در جدول هم نشان دهنده این مورد است، اما قطعا منچستریونایتدِ سولسشر، با منچستریونایتدِ مورینیو متفاوت است و این علتی است که می تواند شیاطین سرخ را به این فصل پراز حاشیه بازگرداند. فصلی که با حواشی زیادی آغاز شد و منجر به اخراج مورینیو شد، می تواند به یک فصل شیرین برای هواداران منچستریونایتد تبدیل شود.

به نظاره می نشینیم، شاید سولسشر همان گزینه مورد علاقه منچستری ها برای بازگشت به دوران پرافتخار این باشگاه باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

Cardiff city

Manchester United

تقابل های اخیر دو تیم

مصدومان و محرومان کاردیف سیتی منچستریونایتد جاز ریچارد الکسیس سانچز دنی وارد (احتمال بازی کردن وجود دارد) مارکوس روخو جو بنت (احتمال بازی کردن وجود دارد) روملو لوکاکو (نامشخص) - لوک شاو (احتمال بازی کردن وجود دارد) - کریس اسمالینگ (احتمال بازی کردن وجود دارد) - اسکات مک تومینای نکات آماری کاردیف سیتی 3 بازی خانگی اخیرش در لیگ برتر را با برد پشت سرگذاشته است. منچستریونایتد در 5 بازی از 6 بازی خارج از خانه اخیرش حداقل 2 گل را دریافت کرده است. کاردیف سیتی فقط در 1 بازی از 12 بازی اخیرش برابر منچستریونایتد پیروز شده است. (3 تساوی 8 باخت) نیل وارناک، سرمربی کاردیف در 7 دیدار برابر منچستریونایتد قرار گرفته است و آمار 6 شکست و فقط 1 تساوی را به ثبت رسانده است. پیش بینی هواسکورد

کاردیف سیتی 1-2 منچستریونایتد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی

هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ذوب‌آهن اصفهان مقابل آلومینیوم اراک ادامه یافت.

به گزارش مشرق، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (یکشنبه) برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بودند، مسابقه‌ای که در پایان به برتری ۲ بر صفر ذوب‌آهن انجامید.

گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه هر گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۶۹ وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند. البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۸+۹۰ با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد.

با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

قضاوت بازی ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود. او در این مسابقه به فریبرز گرامی، ارشا سرشوق و محسن آذرباد از ذوب‌آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی