Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان آذربایجان غربی گفت: رقابت‌های والیبال نشسته جانبازان و معلولان لیگ دسته یک کشور از ۲۹ آذرماه به میزبانی سلماس آغاز شده است. ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

علی امان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولان لیگ دسته یک کشور تحت عنوان جام ایثار اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در چهار استان و با حضور 25 تیم از سراسر کشورمان برگزار می‌شود که شهرستان سلماس میزبان که میزبان گروه منطقه 4 شامل استان‌های قم، اردبیل، آذربایجان شرقی و قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزبانی سلماس خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها در قالب چهار گروه برگزار می‌شود که شهر رفسنجان میزبان گروه نخست، شهر شاهرود میزبان گروه دوم، شهر بابل میزبان گروه سوم هستند.

تمجید کمیته بین‌المللی پارالمپیک از تیم ملی والیبال نشسته؛ ایران توقف‌ناپذیرلیگ برتر والیبال نشسته|رقابت‌های هفته سوم با سه دیدار به پایان رسیدمسابقات جهانی والیبال نشسته در گنبدکاووس برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان آذربایجان غربی با اشاره به خروجی و نتیجه برگزاری این رقابت‌ها گفت: برگزاری چنین مسابقات می‌تواند در نوع خود در افزایش سطح آمادگی تیم ملی کشورمان نقش به سزایی داشته باشد تا بهتر از پیش خود را در میادین جهانی و بین‌المللی نشان دهند.

وی یادآور شد: تیم‌های استان فارس و آذرشهر از حضور در مسابقات انصراف دادند و این رقابت‌ها تا دوم دی ماه در سالن شهید باهنر سلماس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

R41361/P1336/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین