Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این بازی که از گروه جنوب، عصر جمعه در سالن خانه بسکتبال شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه 94 بر82 مغلوب حریف صدر جدولی خود شد.
در کوارتر نخست و دوم این بازی تیم میزبان با برتری 21 بر 20 و 43 بر 40 پشت سرگذاشت تا نیمه نخست با برتری شیرازی ها پایان یابد.
اما با شروع نیمه دوم و کوارتر سوم این تیم میهمان بود که به خود آمد و در نهایت 65 بر 59 به سود خود تمام کرد و در پایان هم این بازی با برتری 94 بر 82 به سود میهمان پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این هفته تیم مس کرمان همچنان صدر جدول را به خود اختصاص داد و تیم نیروی هوایی شیراز هم در رده چهارم ایستاد.
در رقابت های بسکتبال دسته یک مردان کشور که در منطقه شمال و 2 گروه در منطقه جنوب برگزار می شود، در پایان از هر منطقه 2 تیم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
7368/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب ایران بازی بسکتبال جدول مس کرمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز