Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس صدای فارس،به نقل از میلاد لارستان: سرمربی شهید چمران لارستان گفت: با وجود اینکه تازه از مسابقات قهرمانی آسیا برگشته‌ایم، توانستیم نتیجه قابل قبولی را مقابل فولاد مبارکه سپاهان کسب کنیم.

پس از پیروزی مقابل فولاد مبارکه سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: چون تازه از مسابقات قهرمانی آسیا برگشته‌ایم، خستگی از بدن بازیکنانم بیرون نرفته است به همین دلیل بازی در نیمه نخست پایاپای پیش می‌رفت و چهار گل با تیم حریف اختلاف داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از گذشت دقایقی از بازی بازیکنانم به خودشان آمدند و اختلاف را بیشتر کردند، گفت: تیم شهید چمران در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کرد. هم در دفاع و هم در حمله منسجم‌تر عمل کردیم. در نهایت توانستیم با ۱۵ اختلاف، تیم خوب فولاد مبارکه را شکست دهیم و هر دو امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی شهید چمران لارستان با بیان اینکه فولاد مبارکه سپاهان تیم جوان و خوبی دارد، افزود: این تیم اصفهانی دروازه‌بان ملی‌پوش دارد و صاحب چند بازیکن خوب دیگر نیز است.

شافعیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داریم و برای بازی هفته آینده خود مقابل دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن آماده می‌شویم.

تیم شهید چمران لارستان در هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان در اصفهان به مصاف فولاد مبارکه سپاهان رفت و با نتیجه ۳۲ بر ۱۷ به برتری رسید.

 

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نتیجه قابل قبولی مقابل فولاد سپاهان اصفهان کسب کردیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم

سرمربی منچستریونایتد با وجود انتقاد از شاگردانش از پیروزی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به سختی برابر  شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلدیونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آنها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین لیگ جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

به نوشته BBC، اریک تن ‌اخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهم ترین نکته مثبت این بازی اینکه نشان دادیم که توانایی بازگشت داریم. ما دو بار از حریف خود عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و هر دو بار به بازی برگشتیم و در نهایت هم توانستیم پیروز شویم. امیدوارم که بتوانیم  فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ ادامه داد: نکته منفی هم اینکه به حریف خود اجازه دادیم که به‌راحتی دروازه ما را باز کند و دو بار پیش افتد و این قابل قبول نیست. نباید اجازه داد که تیم در چنین شرایطی قرار گیرد. باید از این بازی‌ها درس گرفت و تلاش کرد که دیگر شاهد تکرار آن نشد با این حال باید بگویم که از کسب پیروزی خوشحالیم. ما نیاز به این پیروزی داشتیم.

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا هیچ ترس و استرسی در شاگردانش دید، گفت: به هیچ وجه. ما بسیار آرام بودیم. تیم ما فرصت‌های زیادی را خلق کرد و برای کسب پیروزی تلاش زیادی داشتیم. کاسیمیرو در این بازی با آنکه در قلب خط دفاعی بازی کرد اما نمایش بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • صدر جدول طلایی شد
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان