Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- شاگردان«یورگن کلوپ» در تیم لیورپول با غلبه بر تیم ولور همپتون همچنان درصدر جدول رده بندی لیگ برتر جزیره باقی ماندند.

به گزارش ایرنا؛ در نخستین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس بازیکنان این تیم در ورزشگاه «مالینیو» میهمان تیم ولور همپتون بوده و با نتیجه 2 بر صفر این تیم را شکست دادند.
«محمد صلاح» در دقیقه 18 و «ویرژیل فن دایک» در دقیقه 68 برای تیم لیورپول گلزنی کرده و برتری تیم خود را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم لیورپول با این برد 48 امتیازی شد.
ولور همپتون نیز با قبول این شکست و 27 امتیاز به صورت موقت در رده هفتم ماندگار شد.
بازیکنان لیورپول به رغم اینکه در این دیدار میهمان بودند در 61 درصد از زمان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار خود داشتند.
لیور پول 16 حمله روی دروازه ولورهمپتون داشت که شش حمله در چارچوب دروازه قرار داشت و صاحب 10 ضربه کرنر نیز شد؛ این درحالی است که تیم حریف در این دیدار 11 حمله داشته که 5 حمله در درون چارچوب بود اما فقط یک بار فرصت استفاده از ضربه کرنر را به دست آورد.
محمد صلاح بهترین گلزن تیم لیورپول با به ثمر رساندن یک گل در این دیدار یازده گله شد و در صدر جدول رده بندی بهترین گلزنان این لیگ قرار گرفت.
در سایر دیدارهای مهم این هفته تیم منچسترسیتی با کریستال پالاس و کاردیف با منچستر یونایتد دیدار خواهند کرد و همچنین آرسنال نیز با تیم برنلی روبه رو خواهد شد.
اما در دو دیدار حساس این هفته نیز تیم چلسی با تیم لسترسیتی و اورتون با تاتنهام دیدار خواهند کرد.
شبس**ورزشی**9144 **1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال لیگ برتر انگلیس لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم