Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:49:13 GMT

پایان شیرین نیم فصل برای دورتموند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۳۵۹۵

دورتموند با پیروزی 2-1 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، تیم دوم جدول بوندس لیگا، نیم فصل اول این رقابت ها را به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاور که پیش از این قهرمانی شان در نیم فصل بوندس لیگا را قطعی کرده بودند، امشب هم با برتری مقابل مونشن گلادباخ، یکی از تعقیب کننده های اصلی شان، فاصله شان با تیم دوم را به 9 امتیاز رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این نتیجه، این فرصت را در اختیار بایرن مونیخ قرار داد تا با پیروزی مقابل فرانکفورت، نیم فصل اول را در رتبه دوم به پایان برسانند.

دورتموند در حضور هزاران هوادار پرسروصدا با دو گل دو بازیکن مهمش گلادباخ را برد. مارکو رویس و جوردن سانچو. گل رویس البته اهمیت بیشتری برای زردپوشان داشت چرا که گلادباخی های سختکوش گل سانچو را جبران کرده بودند اما رویس با گلی که برای دورتموند به ثمر رساند کار را تمام کرد و برد را با یار غارش ماریو گوتزه جشن گرفت.

رویس و سانچو که ستاره های تیم لوسین فاور محسوب می شوند آمار فوق العاده ای در این فصل دارند. سانچو با 13  پاس گل و 8 گل زده و رویس با 11 گل و 6 پاس گل. این دو در تیم زرد پوش و محبوب آلمان به امید یک قهرمانی فصل را به نیمه رسانده اند و اگر فرانکفورت در بازی آخر بایرن را متوقف کند، برتری آنها به رقم خیره کننده 8 یا 9 امتیاز می رسد.

دورتموند در این بازی پاکو آلکاسر را در دقیقه 34 به دلیل مصدومیت از دست داد و ماریو گوتزه در دویستمین بازی بوندسلیگایی جای او را گرفت تا بخشی ار نیم فصل خوب تیمش باشد. او با ارسال پاس گل دوم برای رویس نقش خودش را به بهترین نحو ایفا کرد.

گوتزه که امروز با انگیزه و پر انرژی بود روی گل اول بازی (سانچو) هم کاملا موثر بود جایی که حمله سریع دورتموند را با دریافت توپ در محوطه جریمه رهبری کرد و با پاسی که به سانچو داد ، پایه گذار گل اول شد اگرچه نبوغ سانچو و حرکت فردی اش نقش اصلی را به خود او می دهد . دورتموند گل دوم را نیز با یک حمله سریع دیگر و ارسال گوتزه از راست و ضربه تمام کننده رویس به ثمر رساند، گلی که سیگنال ایدونا پارک برایش غرق در التهاب بود. گوتزه برای این نمایش چنین توییت کرده است: پایان کامل نیم فصل با دو پاس گل . او لیاقتش را داشت!

 

 

 

 

 

بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست

تن هاخ بار دیگر از مشخص کردن وضعیت آینده سانچو طفره رفت

طرفداری | در دیداری از هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۳/۲۴، منچستریونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ امشب میهمان کریستال پالاس خواهد بود. 

تن هاخ و پاسخ به سوالی راجع به سانچو

در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، از اریک تن هاخ راجع به وضعیت جیدون سانچو سوال شد. سرمربی منچستریونایتد در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول، سانچو را به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشت و شرط بازگشت او را عذرخواهی تعیین کرد. با این حال سانچو حاضر نشد خواسته تن هاخ را برآورده کند و در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی دورتموند شد. 

عملکرد درخشان سانچو در دورتموند، این علامت سوال را به وجود آورد که آیا منچستریونایتد این بازیکن را در پایان فصل به اولدترافورد بازمی‌گرداند یا خیر؛ تصمیمی که تا حد زیادی به آینده تن هاخ نیز بستگی دارد. گفتنی است هم سانچو و هم سران دورتموند از ادامه همکاری با یکدیگر کاملا استقبال می‌کنند.

تن هاخ در مورد اینکه آیا سانچو از او عذرخواهی کرده یا نه، گفت: 

اختلافی بین ما وجود داشت اما حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست. بیایید اول فصل را تمام کنیم، بعد به حواشی بپردازیم. مدیران باشگاه در روزهای اخیر با جیدون دیدار کرده‌ و راجع به آینده او صحبت کرده‌اند. ما به مذاکرات خود ادامه می‌دهیم و ارتباطمان با سانچو را حفظ خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • دورتموند ۵-۱ آگزبورگ؛ زمینه‌سازی زنبورها برای خلق حماسه‌ در اروپا