Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید حسینی در گفت‌گو با ایسنا، با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا، وزرات صنعت باید حداقل طی یک سال اخیر در حوزه تولید و توسعه موتورسیکلت‌های برقی وارد عمل می‌شد، تصریح کرد: متاسفانه این وزارتخانه تاکنون هیچ اقدامی در زمینه تولید و توسعه موتورسیکلت‌های برقی انجام نداده و به مصوبه دولت عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بحث قیمت بالای موتورسیکلت‌های برقی با تاکید بر اینکه دولت باید برای ایجاد فرصت خرید موتورسیکلت برقی سوبسید بدهد، گفت: همه جای دنیا رایج است که دولت‌ها برای توسعه دستگاه‌های پاک سوبسید می‌دهند، البته این وظیفه وزرات صنعت است که صفر تا صد سیاستگذاری لازم برای توسعه موتورسیکلت برقی را انجام دهد.

به گفته حسینی، وزارت صنعت باید یک بسته حمایتی کامل و بدون نقص در مورد جزئیات مربوط به تولید و واردات موتورسیکلت‌های برقی به دولت ارائه و همه مقدمات لازم را فراهم کند تا موتورهای برقی با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت عقب‌ماندگی بسیاری در اجرای مصوبه موتورسیکلت برقی دارد، گفت: وزارت صنعت چند ماه پیش، یک جدول ضعیف و ناقص تهیه و اعلام کرد که دولت باید برای موتورسیکلت‌، دوچرخه و تاکسی‌های برقی سوبسید بدهد. درحالیکه این وزارتخانه باید کلیه جزئیات مربوط به این موضوع را تبیین و ارائه کند.

دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا تصریح کرد: در بسته ارائه‌شده از سوی وزارت صنعت در مورد موتورسیکلت‌های برقی، جزئیات سوبسید اصلا مشخص نبود و برای دولت شفاف نشده بود که آیا باید به تولیدکننده سوبسید بدهد یا به واردکننده. در چنین شرایطی هم طبیعی است که دولت با ارائه چنین بسته‌ای قانع نشود و نپذیرد که در این زمینه هزینه کند. چون با توجه به بسته ارائه‌شده، هیچ ضمانتی وجود نداشت که فساد صورت نگیرد. به عبارت ساده، وزارت صنعت به هیچ یک از ابهامات در حوزه موتورسیکلت‌های برقی پاسخ نداده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت:در قالب فعالیت‌های این کارگروه، چهار آیین‌نامه متناسب با ارتقا فرهنگ هواداری تدوین شود تا با عزم و اراده‌ی جدی از اتفاقات غیر‌فرهنگی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه کارگروه ارتقا فرهنگ هواداری، سید‌محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، داود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، حجت‌الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و دیگر اعضا حضور داشتند.

سیدمحمدشروین اسبقیان با اشاره به اتفاقات اخیر در لیگ برتر و دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر پیگیری این موضوع تصریح کرد: رییس فدراسیون فوتبال بلافاصله در پی این دستور جلسه‌ای با همکاران خود داشتند و قرار است جلسه‌ای نیز با قید فوریت با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون و مسئولان ارکان انضباطی و اخلاقی این فدراسبون برگزار شود و امیدوارم با تدبیر و تصمیم‌گیری مناسب، راهکارهای مناسب برای جلوگیری از ناهنجاریهای اخلاقی اتخاذ شود.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزشی جوانان اهمیت کارگروه جلسه کارگروه ارتقا فرهنگ هواداری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این کارگروه از جمله مهم‌ترین کارگروه‌هایی است که فعالیتش آغاز شده است و در راستای تسری ارزش‌های اخلاقی در فضای فرهنگ هواداری اثرات مثبتی خواهد داشت.

او ادامه داد: قرار است در قالب فعالیت‌های این کارگروه، چهار آیین‌نامه متناسب با ارتقا فرهنگ هواداری تدوین شود تا با عزم و اراده‌ی جدی از اتفاقات غیر‌فرهنگی جلوگیری شود.

در ادامه در خصوص آیین‌نامه‌ی تشکیل کانون هواداری که از فصل بعد به عنوان یک الزام برای باشگاه‌ها قرار خواهد داشت، بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا با اصلاح و تکمیل آیین‌نامه، برای اجرا، ابلاغ شود.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه‌ی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، تشکیل کانون هواداران باشگاه‌ها را به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار داد و نسبت به قرارگرفتن معاونت بانوان در ساختار اداری کانون‌های هواداری نکاتی را مطرح کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • سرگرمی جدید خودرویی
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام