Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- مدير کميته امداد امام خميني (ره) مياندوآب گفت: به مناسبت شب يلدا سه و نيم تُن ميوه و 750 سبد کالا بين نيازمندان و خانواده هاي نيازمند زيرپوشش کميته امداد اين شهرستان توزيع شد.

رسول بخشي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اقلام توزيعي شامل سيب، پرتقال و 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 تُن هندوانه، روغن، برنج و ماکاروني بود که به همت خيران و نيکوکاران اين شهرستان بين خانوارهاي زير پوشش که بيشتر در مناطق محروم بودند توزيع شد.
وي با تقدير از نيکوکاران و خيران که در اين کار خداپسندانه سهيم بودند، گفت: نيکوکاران همواره ياري رسان اين نهاد هستند و براي رفع نيازخانواده هاي بي بضاعت و نيازمندان واقعي جامعه از هيچ تلاشي فروگذار نمي کنند.
رييس کميته امداد امام (ره) مياندوآب افزود: اين نهاد همواره آمادگي دارد تا کمک هاي خيران را جمع آوري و به دست نيازمندان برساند.
به گزارش ايرنا، سه هزار و 577 خانوار با جمعيتي بالغ بر 10 هزار و 800 نفر زير پوشش کميته امداد امام خميني (ره) مياندوآب هستند؛ مياندوآب در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است و بيش از 277 هزار نفر جمعيت دارد.
9871/6185/7129
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد