Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، ولی فصیحی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد مغان روز گذشته، ۳۰ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اراضی با حمایت و مشارکت دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان و در راستای حفظ و صیانت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی که در حاشیه رودخانه ارس به صورت غیرقانونی توسط افراد سودجو و فرصت طلب تخریب شده، خلع ید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در اجرای تأکید و فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد جدی با پدیده زمین‌خواری و در راستای سیاست‌های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور مقابله با سودجویان و متجاوزان به عرصه‌های طبیعی و نیز حفاظت و صیانت از انفال عمومی به صورت جدی در اولویت و دستور کار اداره منابع طبیعی پارس‌آباد مغان قرار دارد.
فصیحی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون با عوامل تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی و هرگونه تصرف اراضی ملی بدون اغماض و معطلی برخورد می‌شود، ادامه داد: در این راستا سامانه تلفنی رایگان امداد جنگل و مرتع به شماره ۱۵۰۴ در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
وی از عموم مردم به‌ویژه روستائیان و عشایر منطقه خواست موارد تخریب و تصرف غیرقانونی منابع طبیعی و اراضی ملی و نیز قطع درختان و آتش‌سوزی را گزارش دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی اردبیل رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: رفع تصرفات اراضی ملی از ابتدای سال آغاز شده است و تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم رفع تصرف شده‌اند.

احمدی افزود: با بیان اینکه مردم شهرستان طارم درصورت مشاهده تصرف اراضی ملی می‌توانند با شماره ۱۵۰۴ و ۳۲۸۲۳۱۴۴ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: رفع تصرف و قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک ۶۱ هندی‌کندی به مقدار ۴۱ هکتار و در پلاک گیلوان به اندازه ۱۰ هکتار انجام شده است .

 

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری