Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ یک منبع آگاه در گمرک درباره اینکه «گفته می‌شود پرونده تخلف کارمندی که مانع ورود نماینده سراوان به داخل ساختمان گمرک شده، به هیات تخلفات ارسال شده است»، اظهار داشت: این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ اتفاقا اقدام مامور گمرک (محمد بهنیا) با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد.

وی افزود: مسئولان حوزه معاونت حقوقی گمرک که متولی این امور است از مقاومت مامور گمرک در برابر نماینده مجلس حمایت و اعلام کرده اند که این مامور از کارکنان با اخلاق و متعصب و شریف گمرک است و کسی حق ندارد پرونده تخلف برای وی تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام آگاه که بدلیل برخی ملاحظات خواست نامش در خبر ذکر نشد، افزود: اگر قرار است موضوع رسیدگی شود، باید همانطور که وزیر اقتصاد اعلام کرد کمیته‌ای مشترک تشکیل و موضوع با در نظر گرفتن رفتار ناشایست نماینده مجلس در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: روز چهارشنبه مامور گمرک در محل کار خود و در همان پست حاضر شد، اما به دلیل مراجعه خبرنگاران و نمایندگان برخی تشکل‌های دانشجویی جهت مصاحبه و تقدیر از اقدام او، مجبور شد برای ساعاتی محل کار خود را ترک و در طبقات بالایی انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد: محمد بهنیا مامور وظیفه شناس گمرک فردی با اخلاق و شریف و بسیار شوخ طبع بوده و خود اهل تسنن و اصالتا ترکمن استان گلستان است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کارمند گمرک نماینده سراوان توهین نماینده سراوان نماینده مجلس فیلم نماینده مجلس درگیری نماینده سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم «آگاه زمان»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رسانه‌ها و اندیشه شهید مطهری نیز محور دیگر این مراسم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • ۱۸۲ کارمند آنروا در غزه کشته شدند