Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشکلات ساختاری و برخی موازی‌کاری‌ها باید به دنبال راه‌حل بود/ نباید درباره چیزی که تخصص و سر رشته نداریم، حرفی بزنیم/ گفته می‌شود با « CFT » کاپیتولاسیون اتفاق می‌افتد/ هیچ آدم عاقلی نمی‌گوید اموال دولت که مال مردم است مصادره کنید

قاسم میرزایی نیکو، نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص اظهارنظر یکی از بازماندگان رژیم سابق گفت: این آدم معلوم‌الحال است،‌ حرف‌هایش خریداری ندارد و از سوی دیگر هم باید گفت حوزه نفوذی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش به جبهه‌گیری‌ها مقابل سخنان رئیس جمهور درباره FATF

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره جبهه‌گیری برخی از جریان‌ها و افراد بعد از سخنان رئیس‌جمهور درباره «FATF» گفت: افراد باید بر اساس تخصصی که دارند سخن بر زبان بیاورند، نباید در مورد چیزی که تخصص و سر رشته نداریم، حرفی بزنیم که نشود اثرات آن را جبران کرد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد:‌ وقتی می‌گوییم کاپیتولاسیون باید بدانیم چه معنی دارد، برخی اصلا نمی‌دانند این حرف یعنی چه، اینکه گفته می‌شود با « CFT » کاپیتولاسیون اتفاق می‌افتد باید با اسناد و مدارک این حرف‌ها ثابت شود، نمی‌شود همین طور چیزی گفت.

بازمانده پهلوی حوزه نفوذی ندارد

وی درباره این‌که یکی از بازماندگان رژیم سابق پهلوی عنوان کرده است امول ایران در کشورهای منطقه و اموال مسئولان در کشورهای غربی باید مصادره شود، گفت: این آدم معلوم الحال است،‌ حرف‌هایش خریداری ندارد و از سوی دیگر هم باید گفت حوزه نفوذی ندارد. هیچ آدم عاقلی نمی‌گوید اموال دولت که مال مردم است مصادره کنید.

نماینده مردم دماوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط داخل کشور چه تاثیری بر این اظهارنظرها و یاوه گویی‌ها دارد، بیان کرد: مشکلات داخلی ربطی به این چیزها ندارد، به هر حال ما یک گرفتاری‌هایی داریم که بخش بین‌الملل را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی افزود:‌ در داخل گرفتاری های ساختاری داریم که باید برای آن دنبال راه‌حل بود؛ برخی از بخش‌ها هم با یکدیگر موازی‌کاری انجام می‌دهند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: به طور مثال مبارزه با فساد و یا برخورد با عدم شفافیت باید برنامه‌ریزی داشته باشد. اما در بخش بین الملل مشکلات داخلی می‌تواند تاثیرگذار باشد که باید برطرف شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/ سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)