Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- هیلاری کلینتون در پیامی توییتری با انتقاد از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج نظامیان این کشور از سوریه، گفت که این رئیس‌جمهور امنیت ملی آمریکا را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهد.

کلینتون در پیامی توییتری نوشت: هر اقدامی عواقبی به دنبال دارد؛ خواه ما در سوریه بمانیم یا نمانیم، کسانی که به دنبال آسیب رساندن به ما هستند، آنجا بوده و در جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انزواطلبی نشانه ضعف است. قدرت‌بخشیدن به داعش خطرناک است. خود را به دست روسیه و ایران سپردن احمقانه است. این رئیس‌جمهور امنیت ملی ما را به خطر می‌اندازد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا  که در هفته گذشته تصمیم گرفت نظامیان آمریکایی را از سوریه خارج کند در پیام‌های توییتری اظهار کرده بود: تصمیم عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه ناگهانی نبوده و من سال‌های قبل به ویژه شش ماه قبل درباره این مساله صحبت کرده بودم، روسیه، ایران و سوریه و دیگر طرف‌ها دشمن بومی داعش هستند و اکنون زمان آن رسیده که نیروهای ما به وطن بازگردند.

وی با دفاع از تصمیم خود گفت‌: من به قولی که در کمپین انتخاباتی‌ام دادم وفا کردم. زمان آن رسیده به سرزمین خود بازگردیم و به حل مشکلات داخل آمریکا بپردازیم.

رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد: زمان آن رسیده دیگران در سوریه بجنگند.

وی این سوال را مطرح کرد که آیا آمریکا می‌خواهد پلیس خاورمیانه شود که فقط جان افرادی را از دست داده و تریلیون‌ها دلار برای حمایت از دیگران هزینه کند؟ درحالی که غالبا آنها قدر کاری که می‌کنیم را نمی‌دانند.

وی افزود: آیا می‌خواهیم برای همیشه آنجا بمانیم؟ اما زمان آن رسیده دیگران در آنجا بجنگند.

ترامپ روز چهارشنبه اعلام کرد، تنها دلیل برای ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه در دوره ریاست جمهوری‌اش شکست داعش بوده است و پس از تحقق این هدف اکنون زمان بازگشت سربازان این کشور از سوریه رسیده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست

به گزارش همشهری آنلاین، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

کد خبر 845303 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد