Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: کاراته کا همدانی به مدال طلا و دختران دونده استان نشان نقره مسابقات کشوری را کسب کردند.

حمدالله چاروسایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات ورودی به انتخابی تیم‌های پایه کاراته با حضور 2 هزار و 824 کاراته کا در سه روز و در 2 بخش دختران و پسران به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این رقابت ها یحیی شهگل یکی از پرافتخارترین کاراته کاران همدانی موفق به کسب نشان طلا شد.
چاروسایی خاطرنشان کرد: شهگل در وزن منهای 75 کیلوگرم این رقابت‌ها با عبور از کاراته کا‌ران استان های فارس، تهران و البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
وی یادآور شد: شهگل در حالی عنوان قهرمانی را کسب کرد که در این وزن 49 کاراته کا شرکت داشتند.
شهگل چهارمین دوره متوالی در پنج سال گذشته به مدال طلا رسید.

** دختران دونده نائب قهرمان کشور شدند
چاروسایی با اشاره به درخشش بانوان دونده همدان گفت: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روز جمعه به میزبانی مریوان برگزار شد.
وی افزود: در این رقابت ها و در رده سنی نوجوانان تیم همدان پس از خراسان رضوی بر سکوی دوم ایستاد.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در این رقابت ها که با عنوان گرامیداشت 5400 شهید کردستان برگزار شد، 300 دونده دختر به نمایندگی از 31 استان سراسر کشور و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در آن حضور داشتند.
چاروسایی یادآور شد: شرکت کنندگان در رده سنی نوجوانان این رقابت ها مسافت 6 کیلومتر را پیمودند و به تمام نفرات اول تا سوم رده های سنی مدال، حکم و مدال قهرمانی و به تیم های برتر اول تا سوم نیز جام قهرمانی اهدا شد.

** کاروان تیم فوتبال پاس راهی اصفهان شد
مدیر اجرایی باشگاه پاس همدان گفت: این تیم برای برپایی اردویی سه روزه راهی اصفهان شد.
محمد آرتیمانی افزود: تیم پاس قرار است در این سه روز اردوی دایر شده در اصفهان 2 بازی تدارکاتی برگزار کند.
وی بیان کرد: این اردو به دعوت باشگاه سپاهان نوین اصفهان دایر شده است و یک دیدار دوستانه با این تیم نیز برگزار خواهیم کرد.
آرتیمانی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم دیدار تدارکاتی دیگر نیز در اصفهان برگزار کنیم.
وی پیرامون وضعیت تیم پاس گفت: بخش دیگری از قرارداد مالی بازیکنان پرداخت شد تا با روحیه مضاف در تمرین آماده سازی تیم حضور یابند.
مدیر اجرایی باشگاه پاس همدان در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: حذف یا اضافه شدن بازیکن در تیم پاس به تصمیم کادر فنی بستگی دارد.
تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قهرماني كشور مدال آوري ورزش همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان