Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@04:15:40 GMT

ناب ترین فرمول کالری سوزی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۷۶۶۱

ناب ترین فرمول کالری سوزی

رکنا: یکی از ناب ترین فرمول های کالری سوزی و کاهش وزن داشتن برنامه ای منظم برای پیاده روی است.

کاهش وزن پیاده روی روزانه می خواهد و بس ،پس اگر برای رسیدن به تناسب اندام Fitness و وزن ایده آل تصمیم گرفته اید بهتر است از هر موقعیتی برای قدم زدن و پیاده روی استفاده کنید.افراد بسیار کمی هستند که از وزنشان رضایت دارند و تمایلی به کاهش وزن ندارند هم چنین رژیم های غذایی متنوعی وجود دارد که به سرعت کاهش وزن می افزایند اما همیشه کار آمد نیستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوزاندن کالری با پیاده روی و قدم زدن

مقدار کالری که طبق قدم زدن و پیاده روی کم می کنید بر اساس 2 فاکتور است :

1 - محیط پیاده روی 2- کالری که می سوزانید .

اگر می خواهید بیشتر خاص باشید باید 100 کالری در 2000 گام بسوزانید . در واقع برای کاهش 1 پوند باید 3500 کالری بسوزانید.

بهترین و سالم ترین راه کاهش وزن 1 پوند در هفته است یعنی سوزاندن 500 کالری در روز و روزانه پیاده روی کردن.

نکاتی مفید برای خلق موقعیت برای کاهش وزن با پیاده روی

1- قدم زدن با کودکانتان تا مدرسه

2- اجتناب از سوار شدن وسایل نقیله برای رفتن به محل کار و منزل

3- سعی کنید از پله به جای پله برقی و آسانسور استفاده کنید.

4- ماشین را در مکانی دور تر پارک کنید تا بیشتر قدم بزنید.

5- قدم زدن برای رسیدن به ایستگاه تاکسی و اتوبوس

استفاده از پله به جای پله برقی و آسانسور

برای کاهش وزن چطور باید قدم بزنید ، برنامه پیاده روی اصولی :

پیشنهاد ما به شما این است که 3 روز ابتدایی را در 15 تا 20 دقیقه قدم بزنید و بعد تدریجی به زمان آن بیفزاید و به 30 تا 60 دقیقه در روز برسانید.

به یاد داشته باشید قدم زدن و استفاده از توصیه ها به خودتان بستگی دارد . قدم زدن روزانه بین 7/000 تا 10/000 گام امکان پذیر است و برای کاهش وزن موثر است.

می توانید از گام شمار برای شمارش گام ها استفاده کنید که طبق آن بتوانید گام ها را کم یا زیاد و منظم فعالیت کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

باقری درمنی اعدام شد ماجرایی تازه از 4 فرشته سوخته زاهدانی+ عکس مرگ وحشتناک 4 مشتری رستوران +فیلم رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس دام الینا مقابل باشگاه های ورزشی برای پسران خوشتیب و پولدار تهرانی+ عکس سلطان قیر چگونه اعدام شد ؟ / سرنوشت 5 همدست حمید رضا باقری درمنی چه شد؟ + تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا داماد عصبانی گوش برادر عروس تهرانی را با دندان کند +عکس مردی مادرش را پس از مرگ زنده کرد! مادر خوشگذران باعث مرگ 2 دختر خردسالش شد+عکس شلیک موشک‌های ایرانی بیخ گوش ناو هواپیمابر امریکا زن تهرانی را با دست و پای بسته کشتند و جسدش را داخل گونی رها کردند! هزینه های درمان دختر تهرانی از پدر خانواده قاتل ساخت+ عکس قتل وحشتناک توحید 3 ساله و خدیجه 2 ساله توسط نامادری + عکس بخشش فرید در یک قدمی چوبه دار+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: تناسب اندام Fitness پیاده روی رژیم های غذایی کاهش وزن ماشین سرعت عکس فیلم زن جوان قتل خانواده پسر در خیابان همسرش دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان لیگ اعلام کرده بود در صورت تساوی تیم‌ها در امتیاز، برای قهرمانی تیمی بالاتر قرار خواهد گرفت که در بازی‌های رودررو نتایج بهتری گرفته باشد. همین فرمول برای قهرمانی باعث شده بود تا استقلال به غیر از یک امتیازی که بیشتر از پرسپولیس در جدول دارد، یک حاشیه امن یک امتیازی دیگر هم داشته باشد و در صورت تساوی در امتیازات این استقلال خواهد بود که قهرمان خواهد شد. استقلال در بازی‌های رودررو مقابل پرسپولیس، در بازی که میزبان بود به نتیجه تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت که پرسپولیس میزبان بود، دو تیم کار را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند.

استقلالی‌ها فکر می‌کردند گل زده شان در زمین حریف باعث برتری آن‌ها در بازی رودررو مقابل پرسپولیس خواهد شد و در صورت تساوی در امتیازات، آبی‌ها قهرمان خواهند شد. با این حال سهیل مهدی شوک بزرگی به استقلالی‌ها وارد کرد و مدعی شد قانون گل زده در خانه حریف وجود ندارد و اگر تیم‌ها در تعداد امتیازات و همچنین بازی‌های رودررو مساوی باشند، تفاضل گل کلی تیم‌ها ملاک قهرمانی خواهد بود.

هرچند تفاضل گل استقلال هم فعلا بهتر از پرسپولیس است، ولی اختلاف دو گل بسیار شکننده خواهد بود و ممکن است آبی‌ها این برتری را در هفته‌های باقی مانده از دست بدهند. به این ترتیب با فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی، حاشیه امن یک امتیازی استقلالی‌ها پرید و در صورت تساوی در امتیازات، تفاضل گل بین پرسپولیس و استقلال قهرمان را مشخص خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۷ حرکت ورزشی مفید برای آب کردن شکم زنان
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • آلپین فروشی نیست
  • برای خوش اندام شدن این نکات را رعایت کنید
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • این رژیم‌ها که می‌تواند چاق‌ترتان کند