Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی ‌گفت: جام قهرمانی رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان حق تیم جمهوری اسلامی ایران بود. ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: جام قهرمانی رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان حق تیم جمهوری اسلامی ایران بود و ما خوشحالیم که توانستیم که دل مردم ایران با این قهرمانی خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کشتی‌گیران ایرانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند با برتری مقابل روسیه به قهرمانی دست یابند که این قهرمانی را به مردم ایران و تماشاگران اردبیلی تبریک می‌گوییم.

رنگرز: لیگ جهانی برای ارزیابی کادرفنی تیم ملی خیلی خوب بود/ از محمد بنا به خاطر کوچ کشتی‌گیران تشکر می‌کنممشخص شدن تکلیف انتخابات جنجالی هیئت اردبیل در فدراسیون کشتیباز هم کشتی فرنگی از آزاد پیشی گرفت؛ تماشاگران اردبیلی برنده اصلی لیگ جهانیمسابقات نهایی کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اردبیل به روایت تصویر

سرمربی تیم قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان تصریح کرد: کشتی‌گیران بسیار خوبی در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان حضور داشتند و این امر سبب شده بود که کشتی‌گیران رقابتی تنگاتنگ و فشرده باهم داشته باشند که کشتی‌گیران ایرانی با وجود اینکه از آمادگی کاملی برخوردار نبودند اما خوش درخشیدند.

رنگرز گفت: تیم‌های کشتی روسیه و ترکیه با قهرمانانش در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بودند ولی کشتی‌گیران جوان ایرانی توانستند با اقتدار بار دیگر پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزار در آورند و دل ملت ایران را شاد کنند.

سرمربی تیم کشتی بیمه رازی اردبیل افزود: من به تماشاگران اردبیلی تبریک می‌گویم که حمایت جانانه‌ای از تیم ملی کشتی فرنگی داشتند و این تشویق‌ها و حمایت‌هایشان سبب شد تا ما به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی