Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:14:14 GMT

آخرین نقش آفرینی لوون هفتوان در فیلم «اژدر» +عکس

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۷۹۷۶

آخرین نقش آفرینی لوون هفتوان در فیلم «اژدر» +عکس

خبرگزاری مهر: فیلم سینمایی «اژدر» تازه‌ترین ساخته رضا سبحانی با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد.

این اثر سینمایی که ششمین فیلم بلند سبحانی پس از آثاری نظیر «خاک سرد» و «زیستن» است، یک کمدی اجتماعی و خانوادگی است که تعداد زیادی بازیگر در آن مقابل دوربین رفته‌اند.

فیلمبرداری این پروژه پس از یک پیش‌تولید نسبتا طولانی در اواخر اسفند ماه ۹۶ پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این «اژدر» یکی از آخرین آثاری است که زنده یاد لوون هفتوان در آن به نقش‌آفرینی پرداخته است.

بهاره رهنما، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام دوست، شهره لرستانی، زنده یاد لوون هفتوان، نادر سلیمانی، نصراله رادش، محمد شیری، یوسف صیادی، آذین رئوف و آرش نوذری در این فیلم کمدی خانوادگی به ایفای نقش پرداختند.

رضا پرستش (مشهور به بدل لیونل مسی) و دی‌جی حسین فسنغری نیز در «اژدر» حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اژدر» روایت مرد فقیر و تنگدستی است که به یکباره قدرت و توانمندی منحصر به فردی پیدا می‌کند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: رضا سبحانی، نویسنده فیلمنامه: جاوید سبحانی براساس طرحی از یزدان عشیری و محمدرضا آریانفر، مدیر فیلمبرداری: فریدون شیردل، تدوین: نازنین مفخم، شیما شکری، موسیقی: مانی منادی زاده، مجری طرح: پیمان جعفری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد عبدی زاده، طراحی و ترکیب صدا: عرفان یزدی، صدابردار صحنه: امیر شاهوردی، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، طراح چهره پردازی: پدرام زرگر، دستیار اول فیلمبردار: غلام ولدخانی، جلوه‌های ویژه بصری: امین نوذری، خواننده تیتراژ: امین عابدینی، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، دستیار تولید: سهراب دادگستر، منشی صحنه: تهمینه مرتضوی، عکس: لیلا خوش کنار، مدیر تدارکات: عطااله مقدسی، مشاور رسانه‌ای: امید عشیری، امور تبلیغات: کانون تبلیغات سوفیا، لابراتوار: شرکت پیشگامان سینمای آریا، امور تصویر و صدا: استودیو اندیشه، پشتیبانی فنی: جمشید قدرتی، مشاور فنی: محمدرضا نجفی (دفتر فیلم رضا)، سرمایه گذاران: رضا سبحانی، امین عابدینی.

منبع: فردا

کلیدواژه: اژدر لوون هفتوان فیلم سینمایی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن کوشش تبار در حاشیه رونمایی از داروی بوپرنورفین در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ که با حضور استاندار البرز برگزار شد، با اشاره به وضعیت مطلوب علمی و فناوری استان البرز گفت: نگاه استاندار البرز به بحث تولید دارو، نگاهی نرم‌افزاری بوده و این اتفاق خوبی است که در استان البرز رخ داده است.

وی مطرح کرد: استان البرز با راهبری بخش دارو و دیگر زمینه‌های این حوزه وضعیت مطلوبی دارد و توانسته جایگاه خود را در زنجیره دارو پیدا کند. این استان همچنین می‌تواند در بحث تولید دارو در منطقه نیز نقش‌آفرینی کند. دارو موضوعی است که می‌تواند زمینه ساز فعالیت فرا قاره‌ای باشد.

معاون امور اقتصادی وزیر کشور عنوان کرد: این موضوع نقش‌آفرینی البرز را نیز به نمایش گذاشته که در نمایشگاه ایران اکسپو نیز مشهود است و استقبال و نظر ویژه بازدیدکنندگان از غرفه‌های استان گواه این ادعاست. توسعه زنجیره تولید دارو در البرز علاوه بر ایجاد اشتغال می‌تواند منافع دیگری نیز نصیب استان و کشور کند و این زنجیره نه تنها نباید منقطع شود بلکه باید توسعه پیدا کند.

این محصول در اندیکاسیون‌های ضد درد و ترک اعتیاد کاربرد دارد و در دو دوز ۱۰۰ و ۳۰۰ تولید می‌شود. با توجه به اینکه بیماران سرطانی و افراد درگیر اعتیاد با دردهای مزمن به صورت مداوم دست و پنجه نرم می‌کنند، این دارو با تکنولوژی هوشمند خود به صورت خودکار و به مدت یک ماه در بدن بیمار به کاهش درد کمک می‌کند.

کد خبر 6094679

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد