Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ علی‌محمد شاعری، نماینده شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بهشهر با اشاره باینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم افزود: امیدواریم با حضور یکپارچه مردم همیشه در صحنه تمام توطئه‌های آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجلس شورای اسلامی در پی تحریم‌های ظالمانه آمریکا هرآنچه در توان داشت انجام داد و چهار وزیر اقتصادی دولت و رئیس کل بانک مرکزی را به دلیل ناکارآمدی و با ابزار استیضاح مجلس تغییر یافتند.

شاعری که در جمع نمازگذاران بهشهری سخن می‌گفت ادامه داد: ناکارآمدی‌ها دلار را در آستانه 20 هزار تومان قرار داده بود و اقدامات مجلس موجب شد وضعیت ارز تا حدودی به ثبات برسد و اکنون نیز مجلس پیگیر است تا دولت بتواند گرانی‌ها را کنترل و قیمت اجناس را کاهش دهد در غیر اینصورت مسیر طرح سئوال، استیضاح و مطالبه‌گری مجلس ادامه خواهد یافت.

نماینده شهرستان‌های شرقی مازندران اظهار داشت: مجهزترین بیمارستان بهشهر با نام خاتم الانبیا (ص) با بودجه 180 میلیارد تومانی, حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان جدید خریداری شده و در حال انتقال به بهشهر است.

وی با اشاره باینکه این بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی (ره) نخواهد بود و بیمارستانی جدید محسوب می‌شود افزود: این بیمارستان برای راه اندازی نیازمند 450 نفر نیرو است که با فراخوان تامین خواهد شد.

شاعری در ادامه گفت: پس از دو سال پیگیری موافقت مستقل شدن گمرک امیرآباد گرفته شد و از این پس اداره کل گمرک امیرآباد مستقل از نوشهرخواهد بود.

نماینده بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده استراتژیک رستمکلا به بندر امیرآباد بطول 20 کیلومتر و با اعتبار 6 میلیارد تومان آغاز شد که موجب خواهد شد مسیر دستیابی به بندر کاهش یابد و شهر رستمکلا هم از بن بست بیرون آید.

شاعری با دفاع از عملکرد و پیگیری های خود برای اجرای طرح های بزرگ در منطقه از مردم شهرستان‌های شرقی مازندران خواست به شایعات توجه نکنند.

وی در تکمیل اظهارات خود افزود: آب سد گلورد برای سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه و 80 روستای منطقه که مشکل آب دارند است و مردم سه شهرستان باهم هیچ اختلافی ندارند این آب 75 درصد کشاورزی است و 25 درصد آب شرب است.

شاعری در ادامه گفت: وارد حاشیه نخواهم شد و نمی‌گذارم حقوق مردم منطقه ضایع شود و برخی اظهارات مغرضانه از روی نا آگاهی است و برخی هم در آستانه انتخابات حرف هایی می‌زنند.  

نماینده شرق مازندران در نمازجمعه این هفته بهشهر با انتقاد از برخی حاشیه سازی ها در فضای مجازی گفت : بنده هر روز نمی توانم تکذیبیه بدهم و برخی اظهارات را محکوم کنم اما از شما می خواهم اطلاعات را از منابع موثق و رسمی دریافت کنید.

شاعری افزود: با خدای خود عهد بستم از حق عدول نکنم و مبنای تشخیص حق را کار کارشناسی و فنی می‌دانم و به هیچ عنوان تعصب سیاسی و قبیله‌ای و منطقه‌ای و ... ندارم و معتقدم شرق مازندران در مسیر پیشرفت است و افرادی می‌خواهند سرعت این پیشرفت را کند نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان دلار رئیس کل بانک مرکزی گرانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌