Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، در راستای برگزاری پیش کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و اجلاسیه شهدای شهرستان سقز اظهار داشت: کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان، باید تذکری به ما باشد تا عظمت ایران اسلامی و فرزندان غیور و رشید آن را به خاطر آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار محمد حسین رجبی با بیان اینکه وظیفه دارم از همه عزیزان ستاد شهرستانی اجلاسیه کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان تشکر کنم، خاطرنشان کرد: باید مشارکت همه ادارات و نهاد‌ها و بخش‌های مختلف وجود داشته باشد تا بتوان کنگره موفق و عظیمی مانند این کنگره برگزار شود.

سردار رجبی با بیان اینکه ما به همه شهدای عزیزمان افتخار می‌کنیم، زیرا این امنیت پایدار در کشور و با ثبات بودن آن مدیون شهداست. بر برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی در طول سال در شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به این که این اجلاس برای یادآوری به خودمان است، گفت: بایستی از لابلای این کنگره‌ها و یادواره‌ها تذکری به خود بدهیم که دارای چه سابقه بزرگ و با عظمتی بوده و هستیم و به یاد بیاوریم که پیشینه عالی و مردمان غیور ما جای افتخار بوده و هستند.

سردار رجبی در ادامه اذعان داشت:جبهه گسترده ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب باید تقویت شود، زیرا هر اندازه که همدلی و یکرنگی و اتحاد همه جانبه در بین آحاد مختلف مردم و مسئولین تقویت شود به همان مقدار در ناامیدی استکبار جهانی مؤثر خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امنیت پایدار را از دستاورد‌های بزرگ و ماحصل خون پاک شهدا ذکر کرد و افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و به شکرانه خدا با وجود تهدیدات و آسیب‌ها دارای امنیت پایدار هستیم و تضمین کننده امنیت پایدار، توسعه و معیشت پایدار می‌باشد.

وی تصریح کرد: باید در آینده شاهد اجلاس‌های بهتر باشیم و در عین حال برای انجام رسالت و ادای وظیفه ملی و دینی خود به شهدا به فکر توسعه همه جانبه استان کردستان در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... باشیم.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز (دهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره خلیج‌فارس که به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز خلیج‌فارس با مساله امنیت ملی کشور عجین است و این ۲ را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد.

وی، تهدید و ستیز با استقلال و امنیت ملی را از جمله راهبردهای اصلی دشمن بر علیه ایران دانست و عنوان کرد: خلیج‌فارس برای دشمن بهانه‌ای است و ملت ایران نیز به این مهم رسیده است که خلیج‌فارس نماد اقتدار، امنیت و استقلال ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ملت ایران در برابر هرگونه تحریف در خصوص خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد، بیان کرد: امروز مساله خلیج‌فارس به یک وفاق ملی همگانی تبدیل شده است و نام خلیج‌فارس ایرانیان داخل و خارج از کشور را دور خود جمع کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خلیج‌فارس را دارای یک امتداد تاریخی و تمدنی دانست و خاطرنشان کرد: روز خلیج‌فارس را در راستای تاریخ و تمدن ایران بزرگ شناخته می‌شود و نقش خلیج‌فارس در تحولات اقتصادی و سیاسی جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این نکته که نام خلیج‌فارس با هویت ملی و ایرانی همراستا است، مطرح کرد: بر اساس اسناد دینی و تاریخی، نام خلیج فارس سه مرتبه بر زیان مبارک پیامبر اکرم (ص) جاری شده و در آیات و روایات ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اولین شخصی که شیطنت تغییر نام خلیج فارس را انجام داد نماینده انگلیس در بحرین تازه جدا شده بود. ایران امروز با تمام تلاش و ظرفیت‌های خود از نام خلیج‌فارس دفاع خواهد کرد.

کد خبر 6092120

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد