Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ علاقه مند به جذب سانچو پدیده 18 ساله دورتمند

طرفداری- جیدون سانچو پس از اینکه تصمیم گرفت آکادمی منچستر سیتی را ترک کند، تیم های اروپایی زیادی از جمله رئال مادرید به دنبال او بودند اما نهایتا به بورسیا دورتمند پیوست.

به نقل از Marca، رئال مادرید چند فصلی هست که سیاست خرید بازیکن های بزرگ را کنار گذاشته و بیشتر به فکر خرید پدیده های جهان فوتبال و بازیکنان جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها تابستان گذشته برای خرید سانچو پیشنهاد مالی خوبی به منچستر سیتی ارائه دادند و قصد داشتند او را به رئال مادرید کاستیا بفرستند اما این پدیده 18 ساله بورسیا دورتمند را ترجیح داد چون زمان بیشتری برای پیشرفتش را تضمین می کرد. الکساندر ایساک هم مورد مشابه ای بود که رئال مادرید تا پای امضا قرارداد با او رفت اما سرانجام او دورتمند را ترجیح داد. 

عملکرد سانچو در زنبورها به قدری خوب بوده است که رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ به شدت وضعیت او را زیر نظر گرفته اند. هر سه تیم، سانچو را برای تقویت ترکیبشان زیر نظر دارند و این در حالی است که باشگاه رئال مادرید و بورسیا دورتمند رابطه نزدیکی با هم دارند.

شاید یکی از اشتباهات و ناامیدی های منچستر سیتی و پپ گواردیولا همین از دست دادن سانچو باشد. همچنین به نظر می رسد که آن ها براهیم دیاز یکی دیگر از آینده دار ترین بازیکنان آکادمی را از دست می دهند(براهیم دیاز قصد دارد منچستر سیتی را ترک کند و به رئال مادرید بپیوندد.) به همین دلیل سیتیزن ها سعی می کنند فیل فودن را راضی و خوشحال نگه دارند تا دیگر حسرت بازیکنان آینده دارش را نخورند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898636

دیگر خبرها

  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»