Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج-ايرنا- رئيس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: عملکرد شش ماه اول اين سازمان در صدور جوازهاي تاسيس واحدهاي صنعتي نشان مي دهد در اين مدت صدور مجوز تاسيس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزايش داشته است.

داريوش ديوديده در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براساس آمار رسمي وزارت صنعت،معدن و تجارت و مقايسه عملکرد شش ماهه اول سال 97 نسبت به مدت مشابه در سال 96،سازمان صمت در کهگيلويه و بويراحمد در صدور جواز هاي تاسيس ،22رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: در شش ماهه اول سال جاري تعداد 77 مورد جواز تاسيس صادر شده درصورتي که در مدت مشابه سال 96،تعداد 63 مورد مجوز صادر شد.
ديوديده گفت: حجم سرمايه گذاري جواز هاي صادر شده در شش ماهه اول سال 97 ،مبلغ 123 هزار و 253 ميليون ريال بوده است.
وي اظهار کرد:در نمودار مقايسه عملکرد شش ماهه اول سالهاي 97 و 96، ميزان حجم سرمايه گذاري در استان کهگيلويه و بويراحمد 85درصد رشد داشته است.
رئيس سازمان صنعت ، تجارت و معدن استان ميزان اشتغال پيش بيني شده براي شش ماهه نخست سال 96 را،تعداد يک هزار و 153نفر اعلام کرد و گفت:براي شش ماهه ي اول سال 97، تعداد2 هزار و 57 نفر پيش بيني شده است.
ديوديده ابراز کرد: در مقايسه اعلام شده 64درصد در تعداد اشتغال پيش بيني شده رشد ديده مي شود و براي سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگيلويه و بويراحمد عملکرد اميدوار کننده و روشني است.
رئيس صنعت، معدن و تجارت يادآوري کرد: اغلب جواز هاي صادر شده در زمينه هاي صنايع پوشاک،محصولات پلاستيکي،کالاهاي بتوني،مبلمان و کاني هاي غيرفلزي بوده است.
نسبت رشد سرمايه گذاري 6 ماهه اول سال 97 با مدت مشابه سال گذشته، 75 درصد و ميزان رشد اشتغال 54 درصد بوده است.
کهگيلويه و بويراحمد حدود 720 هزار نفر جمعيت دارد و شاغلان بخش صنعت آن حدود 9 هزار نفر اعلام شده است.
کهگيلويه و بويراحمد با داشتن 751 واحد صنعتي، يک درصد پروانه‌هاي بهره برداري صنعتي، 31 صدم درصد سرمايه گذاري و 41 صدم درصد اشتغال بخش صنعت کشور را داراست.
ميزان سرمايه گذاري بخش صنعت کهگيلويه و بويراحمد 31 صدم درصد از سرمايه گذاري صنعتي ايران است.
استان کهگيلويه و بويراحمد در جنوب غربي ايران قرار دارد.
/1662/9929
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت