Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور گفت: سال آینده بالغ بر یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور بازنشسته خواهند شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال افزایش نفوذ و تاثیر پذیری در حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه است، گفت: درصدد هستیم بستر‌های لازم برای برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور با پشت سر گذاشتن مشکلات و چالش‌های مختلف به رشد مطلوب رسیده و طی ۳۰ سال سابقه موفقی داشته است و فارغ التحصیلان آن در حوزه‌های مختلف علمی درخشیده اند.

معاون اداری؛ مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه در سال آینده بالغ بر یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور بازنشسته خواهند شد، افزود: نیرو‌های واجد شرایط از مجوز‌های استخدامی این افراد برای تبدیل وضعیت اداری بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان هاب الکترونیکی در جامعه مطرح است و از این رو نیاز به توجه از سوی مسئولان دارد.

معاون اداری؛ مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در تدوین چشم انداز خود برای توسعه کمی برنامه خاصی ندارد، ولی عمده فعالیت‌های آن برای کیفی سازی در تمام ابعاد و حوزه‌های مختلف است که پس از تایید هیات امنا اجرایی می‌شود.

وی عمده برنامه‌های دانشگاه پیام نور در سال ۹۸ را، به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و رسیدگی به وضعیت واحد‌های اجاره‌ای معطوف دانست، گفت: خودگردانی مراکز این دانشگاه و استقلال مالی از اهداف بلند مدت این دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتباط دانشگاه با صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم