Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت که گزارش هایی که به شورا رسیده نشان از پیچیدگی های فراوان در حوزه مدیریت، اقتصاد و سیاست موسسه همشهری دارد و این موسسه در شرایط مطلوبی به سر نمی برد.

علی اعطا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تکلیف مدیریتی مؤسسه همشهری به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه های رسانه ای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تصمیم گیری برای تعیین تیم مدیریتی مؤسسه همشهری با دستور شهردار تهران آغاز شده است گفت: در این موسسه، از یک سو مسایلی در حوزه بنگاه داری مطرح و نیز با مسایل پیچیده ای در حوزه مالی، نیروی انسانی، قراردادی و غیره مواجه است.
اعطا عنوان کرد: از سوی دیگر مسایل در حوزه مدیریت و سیاستگذاری رسانه ای در موسسه همشهری اهمیت جدی دارد چراکه موسسه همشهری باید نقش خود را در فضای رسانه ای بازتعریف کند.
سخنگوی شورای شهر تهران افزود: براین اساس تیمی که مدیریت موسسه همشهری را برعهده خواهد گرفت باید ضرورتا ترکیبی متناسب با مسایل کلان موسسه داشته باشد تا بتواند از یک سو مسایل حوزه بنگاه داری اقتصادی و از دیگر سو مسایل مدیریت و سیاستگذاری رسانه ای را پوشش دهد.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: موسسه همشهری و بویژه روزنامه همشهری به عنوان ویترین و نماد مدیریت شهری شایسته است در ترکیب مدیریتی آن از افرادی استفاده شود که در تراز مدیریتی مجموعه عریض و طویل و البته تاثیرگذاری مانند همشهری باشند و حضور آنان در این موسسه با مقبولیت نزد افکار عمومی و اهالی این حوزه نیز همراه باشد.
تهران/7244/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر موسسه همشهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پسندیده در آئین اختتامیه برگزاری نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» در حاشیه بازدید از پاویون استانداری تهران، در خصوص برنامه‌های دادگستری برای تعامل بیشتر با بخش خصوصی اظهار کرد: اعتقادی که امروز در همه دستگاه‌های اجرایی از جمله دادگستری استان تهران وجود دارد مبنی بر این است که بخش خصوصی باید در سیاست گذاری‌های مرتبط با نظام اقتصادی و اتاق فکری که سیاست‌های اقتصادی برای واحدهای تولیدی اتخاذ می‌کند حضور داشته باشد.

پسندیده با بیان اینکه بخش خصوصی باید در نیاز سنجی واحدهای تولیدی، ایجاد، تدوین و ابلاغ مقررات حضور داشته باشد، گفت: اینکه می‌گوئیم باید از بخش خصوصی حمایت شود منظور یک حمایت همه جانبه است و این مورد زمانی صورت می‌گیرد که این بخش در همه ارکان سیاست و مقررات گذاری و اجرا حاضر باشد.

معاون قضائی دادگستری کل استان تهران با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی عنوان کرد: این قانون برای ورود حداکثری بخش خصوصی در حوزه سیاست گذاری و اجرا است و این نیست که بخش خصوصی فقط بنگاه دار و شرکت دار باشد، هرچند که آنها هم باید در حوزه سیاست گذاری و مقررات گذاری حمایت شوند.

جانشین رئیس کل دادگستری تهران در ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه دادگستری در موضوع حمایت از بخش خصوصی از هیچ کوششی دریغ نکرده است یکی از اقدامات دادگستری در حوزه تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» را تشکیل کارگروه‌هایی عنوان کرد که پایه این کارگروه‌ها بخش خصوصی هستند.

کد خبر 6095047

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است